María José de Pablo Fernández (Santiago, 12 de payares de 1979), más conocida como Coté de Pablo, ye una actriz d'orixe chilenu conocida pol so papel de Ziva David na serie televisiva NCIS.

Coté de Pablo
Vida
Nacimientu Santiagu12 de payares de 1979 (44 años)
Nacionalidá Bandera de Chile Chile
Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Pareyes Diego Serrano
Estudios
Estudios Arvida Middle School (en) Traducir
New World School of the Arts (es) Traducir
Universidá Carnegie Mellon
Llingües falaes castellanu
inglés
Oficiu actriz de televisión, modelu, actriz de cine, actriz de vozactriz de teatru
Instrumentu musical Manos (es) Traducir
Creencies
Relixón Agnosticismu
IMDb nm1580243
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Ye fía de la presentadora y animadora chilena María Olga Fernández. Nacida en Santiago de Chile, vivió nesa ciudá hasta la edá de 10 años. Dempués vivió en Miami, onde asistió a la Arvida Middle School y dempués a la escuela d'artes El Nuevu Mundu. En 1994, coprotagonizó un programa llamáu Control, col so nome real, xunto al antiguu presentador de Entertainment Tonight Carlos Ponce. Graduóse na Universidá Carnegie Mellon l'añu 2000 con una llicenciatura en teatru musical.

Coté de Pablo interpretó papeles d'hispana en series curties como The Education of Max Bickford y The Jury, antes de xunise a la serie NCIS na so tercer temporada (2005-2006) como Ziva David, una axente del Serviciu Secretu Israelín Mossad adxunta al NCIS.

En 2011 ganó un premiu Alma como meyor actriz de Drama, pola so participación en NCIS.

Carrera editar

Primeros pasos editar

Cote de Pablo dio los sos primeros pasos na industria del entretenimientu a los 15 años, cuando dirixó dellos episodios del talk show Control (1994-1995) na cadena Univision, xunto col expresentador de Entertainment Tonight, Carlos Ponce.

Dempués de graduase, camudar a Nueva York pa buscar trabayu como actriz, polo que tuvo que trabayar de camarera nun restorán indiu en Manhattan y nun italianu en Brooklyn, pa caltenese. Actuó en delles obres nel Teatru Públicu del Festival de Shakespeare de Nueva York, na serie televisiva All My Children, y n'anuncios. De Pablo actuó nel papel de Marguerite Cisneros en The Jury (tresmitíu pola cadena FOX). La serie foi de curtia duración, yá que s'emitieron solu diez episodios d'una hora cada unu. En 2005, de Pablo tuvo a puntu de debutar en Broadway con The Mambo Kings como Dolores Fuentes, pero l'espectáculu suspendióse dempués d'un curtiu periodu de prueba en San Francisco.

NCIS editar

Cote de Pablo ye conocida principalmente pola so interpretación de Ziva David, una axente israelina del Mossad que se convierte n'axente del NCIS na serie de televisión homónima.

De Pablo unvió un videu cola so audición pa la serie mientres esperaba a que The Mambo Kings desapegara y pidióse-y que viaxara a Los Angeles pa faer una segunda prueba dos díes depués de que l'espectáculu fuera canceláu. Pa la so segunda audición, los productores executivos de la serie pidiéronlu qu'actuara col que sería'l so compañeru de repartu Michael Weatherly, pa probar la posible química ente dambos. Él salió del papel echándo-y el pelo escontra tras y diciéndo-y: «Recuérdesme a Salma Hayek». La respuesta de Cote foi dici-y que se ciñera al papel refugándolo por completu. Poco dempués, el productor Donald Bellisario atopar mientres ella esperaba un taxi pa volver al aeropuertu y díxo-y qu'encaxaba perfectamente nel papel.

De Pablo describió al personaxe como «daquién dafechu distintu a cualesquier otra persona na serie, porque ella tuvo arrodiada d'homes tou la so vida y ta acostumada a l'autoridá d'estos. Nun-yos tien mieu».

En 2006, ganó un premiu Image nes Imaxe Fundation Awards a la Meyor Actriz de Repartu en Televisión pol so papel en NCIS. En 2008 y 2009, foi nomada a la mesma categoría; y tamién ente esos años, foi nomada a un premiu ALMA como Meyor Actriz nuna Serie de Televisión (Drama) por NCIS. En 2011 foi nomada de nuevu a un premiu Image, pero esta vegada a Meyor Actriz de Televisión. En 2011, ganó un premiu ALMA a Actriz Favorita nun Papel d'un Drama Televisivu.

El 10 de xunetu de 2013, la cadena CBS informó que de Pablo diba dexar la serie por razones que nun se revelaron, anque se caltuvo na serie'l tiempu abondu pa concluyir la hestoria del so personaxe, Ziva David, nos primeros dos capítulos de la temporada 11. De Pablo dixo más tarde a Cindy Elavsky que Ziva podría volver, yá que el so personaxe nun morrió na ficción.

Dempués del NCIS editar

En xineru de 2014 anuncióse que de Pablo se xuniría al repartu de la película Los 33, basada no asocedío en 2010 tres el Derrumbe de la mina San José en Chile, interpretando a la muyer d'unu de los mineros, interpretáu por Mario Casas. Al añu siguiente actuó na miniserie de la CBS The Dovekeepers (2015), basada na novela de Alice Hoffman.

Filmografía editar

Añu Película Rol
2010 The Last Rites of Ransom Pride Bruxa
2015 Los 33 Jessica Salgado

Televisión editar

Añu Títulu Rol
2000 The $treet Fiona
2001 The Education of Max Bickford Gina
2004 The Jury Marguerite Cisneros
2009 TV Guide Magazine: Cover Shoot Axente Especial Ziva David
2005-2013 NCIS Axente Especial Ziva David
2015 The Dovekeepers Shirah

Referencies editar

Enllaces esternos editar