Pirates Sombreru de Paya

Los Pirates del Sombreru de Paya (麦わら海賊団 Mugiwara Kaizoku-dan?), delles vegaes referíos como Los Pirates de Luffy (ルフィ海賊団 Rufi Kaizoku-dan?) o Tripulación del Sombreru de Paya (麦わらの一味 Mugiwara non Ichimi?), son los principales protagonistes de la serie manga y anime de One Piece, escrita y dibuxada por Eiichirō Oda.

Los Pirates Sombreru de Paya
Información de publicación
 Serie One Piece
 Creador Eiichirō Oda
Tripulación
 Fundador Monkey D. Luffy
 Barcos Going Merry
Thousand Sunny
 Miembros Monkey D. Luffy
Roronoa Zoro
Nami
Usopp
Sanji
Tony Tony Chopper
Nico Robin
Franky
Brook
Jinbe
 Miembros
 temporales
Nefertari Vivi
Carue
 Aprendices
 
O-tama
Momonosuke
[editar datos en Wikidata]

Carauterístiques editar

Estos suaños son les sos razones p'habese xuníu a Monkey D. Luffy, y esencialmente poner les sos vides en xuegu p'algamar. Cada suañu ta inspiráu en traxedies asocedíes nel pasáu qu'arreyen una persona qu'idolatren o pola cual esmolécense fondamente, o tamién dalgún oxetivu en particular como la necesidá de saber. Sía'l que quier la razón, pa cumplir esi suañu ye necesariu viaxar pol Grand Line y cada tripulante rehúsa morrer antes d'algamar el so suañu.

Toos ellos valoren la so amistá percima de cualesquier otra cosa. Sicasí, de tiempu en tiempu, dalgún agáfase con otru bastante cómicamente, ellos tamién esfruten el tiempu que tán xuntos y amen el fechu de ser miembros de la so tripulación. Unu de los aspeutos que destaquen na serie ye cuan comprometíu ta cada unu colos demás. Si un solu miembru ye mancáu o puestu en peligru por dalguna amenaza esterior, los demás van dar lo meyor de sigo y van tomar aiciones drástiques pa vengar al so compañeru.

Unu de los meyores exemplos puede vese na saga d'Arabasta, cuando Chopper pregúnta-y a Roronoa Zoro por qué se xunió a la tripulación. Zoro respuende qu'a pesar de que toos tán siguiendo'l so propiu suañu, empezó a surdir daqué más que toos esforciar por algamar en xunto.

Tolos actuales Sombreros de Paya tienen pagos sobre les sos cabeces, y el pagu combináu de tolos miembros algama'l total de "1.770.000.100" berries.[1]

De primeres de la serie, Luffy decide que reclutará más o menos a 10 persones pa la so tripulación antes d'atopar el One Piece.[2] Luffy tamién-y diz a Shanks "el pelirroxu" que dalgún día va axuntar una tripulación abondo fuerte pa devasalo y convertise nel Rei de los Pirates.[3]

Invitación editar

Usualmente, cuando Luffy entruga a daquién si quier xunise a la so tripulación, refúguenlu dafechu, anque los refugos varien según la persona. Luffy sabe que nun tien d'obligar a naide a xunise en contra de la so voluntá. La única esceición foi Franky (un Sombreru de Paya), quién foi consideráu demasiáu neciu como p'aceptar la ufierta voluntariamente, pero termina xuniéndose en siendo convencíu poles pallabres de Iceburg. Sicasí, si Luffy ta realmente interesáu na persona, va dar lo meyor de sigo pa xunila a la so tripulación ensin importar que lo refugaren de primeres, convirtiéndose d'esta miente nun mozu llocu pero apasionáu pola humanidá y el so bienestar.

Una esceición ye Usopp, quien tuvo emocionáu al ser convidáu a xunise y aceptó darréu; y Nico Robin, quien se convidó a sigo mesma a la tripulación y depués tuvo que convencer a los demás por que la dexaren quedase. Tamién notable ye la situación de Brook, quien realmente aceptó'l pidimientu inicial de Luffy pa xunise a la tripulación, pero depués tornó, pos nun podría viaxar con ellos por cuenta de que nun tenía solombra, lo que resultaría na so muerte si tocar los rayos del sol. Sicasí, dempués de que los Sombreros de Paya y Brook finalmente ganaren a les fuercies del Thriller Bark y recuperaron les sos solombres, Brook xunióse definitivamente a la banda.

Luffy nun paez tener en mente si daquién qu'él quier reclutar podría tener una posición útil nel barcu, xeneralmente pregúnta-y a cualesquier en quien tea comenenciudu o acepta a quien quiera xunise. Asina foi como aceptó a Usopp ensin que al paecer enllenara nenguna posición esencial, depués nomar el francotirador del equipu; reclutó a Chopper non poles sos habilidá como médicu (que Luffy desconocía), sinón por ser un renu xenial de siete transformación, y consideró a Vivi un miembru inclusive anque ella nun tenía nengún rol na tripulación; inclusive-y ufiertó a Brook xunise namái por ser una cadarma parlante. Tamién-y ufiertó a Gaimon xunise anque nun yera bien útil pa la tripulación. Amás convido a Jinbei a xunise a la so tripulación, pero esti torno indicando que tenía asuntos pendientes, pero que depués de cumplilos xuniríase.

Amás, Luffy siempres consideró que'l miembru más importante d'una tripulación ye'l músicu, más importante inclusive que'l médicu, el cocineru o'l carpinteru, yá que dende'l principiu quixo unu na so tripulación pa cantar los cantares pirata.

Númberos de la tripulación editar

Escluyendo a Luffy, pos él fundó la tripulación, los númberos daos a cada miembru de la banda son:

  1. Roronoa Zoro[4]
  2. Nami
  3. Usopp[5]
  4. Sanji[6]
  5. Tony Tony Chopper
  6. Nico Robin
  7. Franky[6]
  8. Brook[7]
  9. Jinbe


Casi siempres que numbera a la tripulación n'ilustraciones, Eiichirō Oda sicasí inclúi a Luffy como'l #1, faciendo que los demás miembros xuban el so númberu en +1. Pa la mayoría de los tripulantes, Oda designó'l so númberu nel títulu del capítulu nel que se xunen. Pa otros, como Nami y Usopp, los sos númberos son revelaos dempués de que tornen a la tripulación en habiéndola dexáu por dalguna razón. Namái Chopper y Franky nun tuvieron hasta agora capítulos en que los sos títulos designar el so númberu.

Jolly Rogers de la tripulación editar

  1. Monkey D. Luffy: Calavera con dos tibies cruzaes usando un sombreru de paya, creada por Usopp en referencia al carauterísticu sombreru del so capitán, amás de ser el Jolly Roger que representa a Luffy, ye la bandera que representa a tolos Sombreros de Paya como tripulación, el que flamea na so bandera y ta pintada na so vela mayor.
  2. Roronoa Zoro: Calavera usando una bandana negra, dos espaes cruciaes en diagonal y una n'horizontal, representa les señes distintives del aspeutu de Zoro y el so estilu d'engarradiella.
  3. Nami: Calavera con melota anaranxada usando una gorra azul y blanco chisgando un güeyu mientres amuesa la llingua, de la so banda esquierda brota un brazu que fai'l xestu xaponés del dineru. Representa la personalidá pícaro y materialista de Nami.
  4. Usopp: Calavera de llarga ñariz cruciada por una tibia y una resortera, amosar de mediu perfil escontra la derecha col ceñu fruncíu y usando una gorra verde.
  5. Sanji: Calavera con una ceya n'espiral sobre'l güeyu derechu, usa un sombreru de chef y ta cruciada por un tenedor y un cuchiellu, representa l'amor de Sanji pola cocina y el mar.
  6. Tony Tony Chopper: Calavera cruciada por dos tibies, dos pétalos de zrezal cayendo en diagonal frente y por dos detrás. Ye'l Jolly Roger creáu pol padre adoptivu de Tony y que representa'l suañu de dambos de ser tantu un pirata como un doctor.
  7. Nico Robin: Calavera usando un sombreru púrpura d'ala ancha, dende la so parte posterior remanecen cuatro brazos flexibles que xiren n'espiral. Representa'l so estilu carauterísticu de vistimienta y los sos poderes.
  8. Franky: Calavera cruciada por dos tibies, una guedeya celeste sobre la so coroniella y un semicirculo de metal negro remacháu sobre'l so güeyu esquierdu. Representa la so condición de pirata, de cyborg, de carpinteru y armador de naves.
  9. Brook: Calavera usando un sombreru de copa de mediu llau sobre'l so güeyu esquierdu arrodiáu per un afro negru y cruciáu por un cayáu en diagonal.
  10. Jinbe: Calavera de cara redonda, dos gruesos caniles inferiores, ceñu fruncíu melota negra y roxa tomada nuna coleta xaponesa, barba de candáu negru, ceyes y patillas rubies y un repulgu horizontal sobre la cuenca derecha. aura de llapaes coloraes arrodiando la calavera dende'l fondu.

Tornando a la tripulación editar

Si un miembru de la tripulación abandonar ensin el permisu de Luffy, usualmente Luffy va faer un esfuerciu pa traelo de regresu. Hasta agora Nami, Robin, Usopp y Sanji dexaron la tripulación por razones variaes y dempués tornaron a la banda. Nami tornó dempués de que Arlong, quien la chantajeaba, fora derrotáu. Robin, per otra parte, tornó dempués de que los Sombreros de Paya convenciérenlo de que la protexeríen y taríen con ella inclusive si eso significaba declara-y la guerra al mundu, y salvar del so fatal destín en Enies Lobby.

Ente que Robin y Nami nunca tuvieron en malos términos cola tripulación cuando la abandonaron, a pesar de dalgún pequeñu barruntu de que traicionaren a la banda, que se probó dempués que yera infundada, Usopp representó un casu distintu. Usopp dexó la tripulación por cuenta de una disputa con respectu a l'Alma de Merry (anque tornó temporalmente amarutáu de Sogeking p'ayudar a rescatar a Nico Robin) y tamién por causa de les sos propies duldes alrodiu de la so fuercia. Más tarde, Usopp entamó forzar a que la tripulación rogára-y pol so regresu, casi lo llogra, pero Zoro díxo-yos a toos que si Usopp quería tornar facer nos términos de la tripulación, pidiendo una sida pola so actitú y penándose polo asocedío. Dempués de que Usopp fuera dafechu ignoráu mientres la tripulación lluchaba por fuxir del vicealmirante Garp, finalmente ríndese y glaya a toos una sollozante sida, tres la cual Luffy aceptar de regresu.

Miembros Temporales editar

Tripulante Posición Llamatu Pagu Suañu
Nefertari Vivi Ensin posición Princesa Vivi "Miss Wednesday"   Ensin Pagu |

Salvar Alabasta de les garres de Crocodile (suañu cumplíu gracies a Luffy) y gobernar bien Arabasta. Y seique realcontrase colos sos collacios dalgún día.

Carue Ensin posición (mascota de Nefertari Vivi) Super patu "Capitán escuadrón de patos Spotbill", Comida d'emerxencia.   Ensin Pagu

Miembros actuales editar

Tripulante Posición Llamatu Pagu Suañu
Monkey D. Luffy Capitán "Sombreru de Paya" Primer pagu:30.000.000 berries.

Segundu pagu:100.000.000 berries. Tercer pagu:300.000.000 berries. Cuartu pagu:400.000.000 berries. Quintu pagu:500.000.000 berries. Sestu pagu:1.500.000.000 berries.

Aportar a el rei de los pirates
Roronoa Zoro Espadachín "Cazador de Pirates" Primer pagu:60.000.000 berries.


Segundu pagu:120.000.000 berries. Tercer pagu:320.000.000 berries.

Aportar a el meyor espadachín del mundu
Nami

"Gata lladrona/Engañadora"

Primer pagu:16.000.000 berries.

Segundu pagu:66.000.000 berries.

Dibuxar el mapa de tol mundu
Usopp


Francotirador "Rei de los Francotiradores", "Dios Usopp" Primer pagu:30.000.000 berries.

Segundu pagu:200.000.000 berries.

Convertise nun valiente pirata
Sanji

"Pierna Negra"

Primer pagu:77.000.000 berries.

Segundu pagu:177.000.000 berries. Tercer pagu:330.000.000 berries.


Atopar el "All Blue"
Tony Tony Chopper

"Amante del Algodón d'Azucre"

Primer pagu:50 berries.

Segundu pagu:100 berries.

Ser capaz de curar cualquier enfermedá
Nico Robin

"Neña Demoniu"


Primer pagu:79.000.000 berries.

Segundu pagu: 80.000.000 berries. Tercer pagu 130.000.000 berries.

Atopar el ríu Poneglyph y afayar 100 años d'historia perdida
Franky

"Cyborg"

Primer pagu:44.000.000 berries.

Segundu pagu:94.000.000 berries.

Faer un barcu de suañu y da-y la vuelta al mundu como'l so carpinteru d'a bordu.(Parte del suañu foi cumplíu al faer el "Thousand Sunny")


Brook "Tarareante"/"Rei del

Soul"

Primer pagu:33.000.000 berries.

Segundu pagu:83.000.000 berries.

Realcontrase con Laboon
Jinbe Timonel "El caballeru del mar" Primer pagu:76.000.000 berries.

Segundu pagu:250.000.000 berries.

Tercer pagu: 420.000.000 berries

Poder ver a la so raza vivir na superficie en paz col restu del mundu

Oxetivos editar

Cada miembru de los Sombreros de Paya, como s'amuesa enriba, tien un suañu que quier cumplir. Estos suaños son les sos razones por habese xuníu a Luffy (de fechu son los motores de les sos vides y la fuercia de les sos voluntaes. Cada Sombreru de Paya tuvo inspiráu en traxedies (muertes, accidentes, etcétera) qu'asocedieron na so niñez y qu'arreyen a persones qu'idealizaben o queríen fondamente. Dalgunos, como Chopper, Nami, Franky y Usopp tán cumpliendo'l so suañu atropando información, conocencia y/o completando dalguna xera mientres saleen pol Grand Line. Otros, como Robin, Zoro, Luffy, Brook y Sanji busquen a una persona, llugar o cosa que namái puede ser atopáu nel Grand Line. Sía'l que quier la razón, el suañu de cada miembru arreya viaxar al traviés del Grand Line, y cada unu rehúsa morrer antes de cumplir los sos suaños. Sicasí, la so determinación pa cumplir los sos suaños nun implica sacrificar o abandonar a los sos compañeros pa llogralo. Zoro casi arrenunció al so suañu cuando intentaba convencer a Kuma de que dexara vivir a Luffy. Sanji, dempués de ver esto, intentó tamién convencer a Kuma ufiertándose igualmente como voluntariu pa sacrificase, pero Zoro torgó dexar lo inconsciente.

De lloñe, el suañu de Luffy ye'l más malo de cumplir. Non yá la so meta implica abrir camín hasta l'estremu del mundu, sinón que tamién tien de ganar a persones que'l mundu considera invencibles (Shichibukai, Yonkō). Inclusive tien que pasar percima d'amigos y parientes sos que tamién tán tres el One Piece o que pertenecen a la Marina. Estos inclúin al so hermanu mayor Portgas D. Ace, el so güelu Monkey D. Garp, el so amigu Coby y el so ídolu y modelu a siguir Shanks el pelirroxu. La mayoría de los otros miembros de la banda tienen suaños que son consideraos igualmente imposibles.

Los sos suaños editar

  • El suañu de Luffy ye convertise nel Rei de los Pirates, amás d'axuntar a una súper tripulación pa vivir aventures con ellos. Pa convertise nel Rei de los Pirates, tien d'atopar la famosa ayalga del llexendariu Gol D. Roger: el One Piece, que se rumorea que ta en Raftel. Al respective de la so tripulación, Luffy axuntó a ocho persones a les que considera los meyores y valorar y quier como la so familia. Luffy tamién busca axuntase de nuevu con Shanks pa devolve-y el so sombreru de paya.
  • El suañu de Zoro, que comparte cola so difunta amiga Kuina, ye convertise nel meyor espadachín del mundu. Pa cumplilo, tendrá d'amontar les sos habilidaes pa poder ganar a cualesquier espadachín del mundu y, n'última instancia, ganar a quien anguaño ye'l meyor espadachín del mundu, el Shichibukai Dracule Mihawk.[8] Bien apocayá, Zoro tuvo a puntu de dexar a un llau el so suañu nun intentu de convencer al Shichibukai Bartholomew Kuma de que lo matara a él en llugar d'a Luffy. Esto prueba la llealtá de Zoro al so capitán y tripulación, pos Zoro cree que nun puede ser el meyor espadachín del mundu si ye incapaz de protexer el suañu del so capitán (de la mesma manera que Luffy, quien cree que'l Rei de los Pirates tien de tener na so banda al meyor espadachín del mundu).
  • El suañu de Nami ye dibuxar un mapa del mundu. Yá dibuxó toles islles nes que tuvo y asumir que va terminar un mapa del mundu cuando la serie acabe. Amás, de primeres de la hestoria taba intentando xuntar 100,000,000 de berries pa mercar el so pueblu natal y salvalo de les garres d'Arlong; sicasí los sos aforros (que xubíen a 93 millones) fueron confiscados. Afortunadamente pa ella, conoció a Luffy un pocu antes y él ganó a Arlong y lliberó a la so aldega y consiguientemente a Nami.
  • El suañu de Usopp ye convertise nun bravu guerreru de los mares, xusto como'l so padre Yasopp. Dempués de la incursión de la banda na isla Little Garden, desenvolvió un nuevu oxetivu de visitar Elbaf y ver a los guerreros xigantes que tanto almira.
  • El suañu de Sanji, que comparte con Zeff, ye atopar el All Blue, un mar llexendariu. Asumir que ta ayundes del Grand Line, y que les sos agües provienen de los cuatro mares brindando pexes de tol mundu, polo tanto sería un paraísu culinariu y al igual que Zoro, tamién tuvo a puntu de sacrificar el so suañu pa salvar a Luffy. Tamién deseyaba consumir la Fruta del Diañu Suke-Suke non El mio, que dexa al que la come volvese invisible; desafortunadamente pa él, Absalom yá la comió, destruyendo'l so suañu, pos nun esisten dos Frutes del Diañu iguales coles mesmes. Tamién por cuenta de la velea que yera Luffy escalando la nevera nel Going Merry, Sanji suañaba con un candáu na nevera, afortunadamente pa él, Franky punxo un candáu igual al que Sanji suañaba na nevera del Thousand Sunny.
  • El suañu de Chopper ye viaxar alredor del mundu, esplorando colos sos amigos y espandiendo los sos horizontes. Tien l'ambición d'aprender les cures pa tolos males y convertise nun gran doctor que sía capaz de sanar cualquier enfermedá (inclusive les del corazón).
  • El suañu de Robin ye atopar el ríu Poneglyph que contién el Vacíu de 100 años d'Historia, siguiendo la investigación de la so madre Olvia, y los eruditos de Ohara, anque mientres la saga de Water 7 el so suañu foi poder protexer a los sos amigos.
  • El suañu de Franky ye crear y viaxar nun barcu de suañu pa dir d'aventures y tomar parte en batalles, devasar a otros barcos y que la so nave de suañu sía capaz de viaxar hasta'l final del Grand Line. Franky creó'l Thousand Sunny, que ye l'actual barcu de los Sombreros de Paya.
  • El suañu de Brook ye axuntase con Laboon, la ballena que formaba parte de la so anterior tripulación y que lo tuvo esperando mientres 50 años nos cabos ximielgos de la Reverse Mountain. Brook desea cumplir la promesa qu'él y la so tripulación fixéron-y a Laboon de que volveríen y que nun pudieron cumplir pos fueron aniquilaos por dalgún enemigu. Tien un Tone Dial onde grabó l'últimu cantar que tocaron los sos anteriores compañeros antes de morrer y que desea apurri-y a Laboon cuando s'axunten de nuevu.
  • El suañu de Jinbe ye ver a Luffy convertise nel Rei de los Pirates, prometiéralu terminar unos asuntos y depués xunise a a Luffy. depués de terminar la so rellación con Big Mom na fiesta del té decide a la fin xunise a la tripulación de Luffy como un nakama nel so barcu pa poder siguir al futuru Rei de los Pirates. Big Mom decide quitar esperanza de vida al ver que nun puede pola voluntá de Jinbe esti diz-y "Nun hai razón de tene-y mieu a un simple Yonkou, eso nun ye nada comparáu col Rei de los pirates!".


Barcos editar

Barcu Tipu Tema Diseñáu por Tiempu cola Tripulación (Manga) Tiempu cola Tripulación (Anime) Suañu
Going Merry carabela Oveya Merry Capítulos: 41-430 Episodios: 17-312 Viaxar hasta'l final del Grand Line cola tripulación. Tristemente, esti suañu foi imposible, pos el barcu sufrió daños irreparables y diéron-y el funeral que se merecía quemar y despidióse dolorosamente de la tripulación dempués de Enies Lobby. Sicasí, esti suañu entá podría cumplise, pos según Franky, el Thousand Sunny tien l'alma del Merry dientro d'él.
Thousand Sunny corbeta Llión Franky

Episodios: 321-Presente | Franky diseñar pa ser capaz de navegar tol Grand Line ya igualar la fazaña del barcu de Gol D. Roger, el Oru Jackson; que foi diseñáu pol maestru de Franky y fabricáu na mesma madera preciosa. Este podría ser el suañu del Sunny, anque anguaño desconozse la exactitú d'esti datu, pos teniendo l'alma del Merry ésti tendría'l mesmu suañu.

La Gran Flota de Sombreru de Paya editar

A la fin del arcu de Dressrosa la banda aportó a la líder d'una alianza llamada Gran Flota de Sombreru de Paya que ta compuesta por siete grupos que llucharon xunto a Luffy mientres el conflictu ente él y Doflamingo, aportando a, d'esta manera, subordinaos de los Pirates de Sombreru de Paya, calteniendo coles mesmes la condición de bandes individuales con voluntá propia.

Representante Tripulación Miembros Destacaos Barcos Pagu Jolly Rogers
Cavendish Pirates Formosos Suleiman, Hakuba y Farul Blanco Corcel Durmiente del Monte 330.000.000 Berries (Mínimu) Ye la forma de la cabeza d'un caballu col sombreru carauterísticu de Cavendish, tras cruciar dos estoques.
Bartolomeo Barto Club Gambia Going Luffy-Sempai 317.000.000 Berries (Mínimu) Ye una cara con espresión de sorpresa con melota verde como Bartolomeo, debaxo, en cuenta de espaes lleva una cruz.
Sai Armada Happo Boo, Baby 5 y Chinjao Happosai 500.000.000 Berries (Mínimu) Nun tien.
Escurro Pirates d'Escurro Blue Gilly, Abdullah y Jeet Nome Desconocíu. Nenguna. Lleva una calavera con dos columnes a les sos bandes en representación a los brazos d'Escurro, delantre d'ella lleva formada por güesos la sigla "XXX" que ye en representación al so anterior nome "Alianza d'Artes Marciales de Ximnasiu XXX" y tamién el rangu d'Artista Marcial del Capitán.
Leo Tropa Tonta Bian, Kabu, Bomba, Rampo, Flapper, Bobomba, Wicca, Inhel, Cotton, Baxcon, Daikon, Chao, Maujii, Nubon y Pellini Usoland Nenguna. Consiste nuna calavera con forma de castaña y cruciada con dos güesos.
Hajrudin Nuevos Pirates Xigantes Guerreros Stansen, Road, Goldberg y Gerth Naglfar 50.000.000 (Mínimu) Nun tien.
Orlumbus Gran Flota Yonta Maria Corlumbus. Yonta Maria Desconocida. Ye la clásica calavera con dos güesos cruzaos y a les sos bandes atopen media cascara de güevu.

Miembros que se dixebraron temporalmente editar

  • Nami: Ye'l primer miembru que traiciona a Luffy. Nel clímax de la saga del Baratie, Nami róbase'l barcu Going Merry y les sos ayalgues pa lleva-y los a Arlong. Cuando Luffy y compañía enterar de la situación de Nami, Luffy decide ayudar. Dempués de la batalla contra Arlong, Nami xúnese oficialmente a la tripulación.
  • Chopper: Permaneció dixebráu mientres un ratu cuando los Sombreros de Paya perdieron la primer prueba del Davy Back Fight y foi reclamáu por Foxy como miembru de la so tripulación, pero al ganar Luffy la tercer ronda, Chopper vuelve a la tripulación xunto con Robin.
  • Usopp: Ye l'únicu tripulante que se dixebrara oficialmente. Al llegar a Water 7, Luffy va a les oficines de Galley-La Company a reparar el barcu Alma de Merry, pero Kaku, un carpinteru d'esta compañía, ve'l barcu y diz que ye imposible reparalo, pos la quilla rompiérase. Luffy entós decide camudar de barcu. Esti fechu fadió a Usopp, quien nun quería abandonalo. Por esta razón decide dixebrase de la tripulación, non ensin antes engarrar pol barcu contra Luffy nun duelu, que pierde de manera irremediable. A pesar d'eso, Luffy regála-y el barcu. Dempués, Usopp empresta la so ayuda pa rescatar a Robin en Enies Lobby, sol disfraz de Sogeking. Al tornar a Water 7, decide tornar a la tripulación. Tuvo a piques de que dexar en Water 7 al nun dir pidir una sida a Luffy a tiempu, pero primero que la tripulación colárase, ésti glayó una sida, abonda por que Luffy dexar tornar.
  • Nico Robin: Al llegar a Water 7, Robin sume nes d'ésta al atopase con Blueno, unu de los miembros del CP9. Viose forzada a trabayar de callao con esti grupu y ver nos dos intentos d'asesinatu contra Iceberg. Dempués ye afayada por Luffy y la so banda nes oficines de Galley-La Company, xustu antes de matar a Iceberg. Ye entós cuando'l CP9 revélase y Robin decide dixebrase de la banda. Dempués, Nami enterar de la verdá de Robin y ye entós cuando Luffy y la so banda deciden ayudar y rescatala. Tres una llarga y mala engarradiella en Enies Lobby, llogren rescatala. Nel anime, tamién dexó la tripulación al perder nel Davy Back Fight contra los Pirates de Foxy.
  • Sanji: Al llegar a la Isla Zou, Luffy afaya que Sanji abandono la tripulación en siendo obligáu por Bege a asistir a la so propia boda con Charlotte Pudding, la fía de Charlotte Linlin conocida como la Yonkou: Big Mom, quien apauto cola familia de Sanji, los Vinsmoke. El decide abandonar con más razón tres trate acorrexáu pol so padre al pensar que les sos manes coles que cocina tán arreyaes a esplosivos, l'echo de que lo amenacien de que mataren a Zeff xunto al Baratie o atacar a los Mugiwaras y sobremanera pol echo de que tou aquel que refuga la invitación a la Fiesta de Te de Big Mom va recibir per corréu la cabeza d'un ser queríu. Cuando Luffy y Nami atopar camín colos Visnmoke a la so boda, pa protexelos el refugar tratándolos de plebeyos, claramente Luffy nun lu cree polo que Sanji vese obligáu a patiscalo delles vegaes hasta noquialo mancando emocionalmente tamién a Nami. Ente los abusos de los sos hermanos y el so padre, Sanji atopa sentimientos escontra Pudding al ver lo duce que ye col polo que piensa casase de verdá pidiéndo-y a Big Mom que se casara si dexa en paz a los Mugiwaras pa la so sorpresa la Yonkou apuerta alegremente. Más tarde afaya la verdadera naturaleza de Pudding y la farsa tres la boda queda abatíu, alvirtiendo a la so hermana Reiju la cual remónta-y que les sos manes nun tán arreyaes a nengún esplosivu y que por favor fuxa cola so verdadera familia, Sanji torna p'atopar a Luffy que taba en fuelga de fame y -y sincera que quier volver a la so casa col Sunny. Dempués d'una batalla fuxida cola Familia Charlotte, Sanji confronta al so padre'l cual reconoz que'l nunca foi de la familia Vinsmoke y que dexara en paz el East Blue. A pesar de tornar, Nami alvirtió-y que jamas perdonára-y polo que fizo, anque Sanji tomar mas como una declaración d'amor.

A partir de la separación de Usopp, Zoro alvirtió qu'aquel que decida dixebrase de la tripulación que la faiga pa siempres, pos yá nun teníen de tar xugando a ser pirates, sinón tomase les coses en serio.

Personaxes que refugaron ser miembros editar

  • Gaimon: Luffy ufiertó-y tar na so tripulación, pero Gaimon refugó al tener que curiar de los sos animales.
  • Apis (namái anime): A la fin de la Saga del Dragón Milenariu, Luffy ufiérta-y a Apis xunise a la tripulación, pero Apis decide quedase na isla pa curiar a los dragones milenarios.
  • Crocus : Luffy ufiérta-y un puestu na tripulación como médicu, sicasí Crocus niégase argumentando que yá non -y quedaben enerxíes p'andar perhí faciendo imprudencies.
  • Kureha: Al llegar a Drum, Luffy taba en busca d'un Doctor y fíxo-y l'ufierta a Kureha, pero esta refugó, y nel so llugar reclutaron al so discípulu, Chopper, por que esti conociera'l mundu y espandiera los sos horizontes.
  • Nefertari Vivi: Como se mentó enriba, Vivi tuvo que refugar por tener que trabayar na reconstrucción del so país.
  • Conis: Anque nunca mentó si xunir a Luffy o non, ye un fechu que nun lo fixo, a pesar de que Luffy propúnxo-y ser el músicu d'a bordu (pos Conis tenía habilidaes col arpa).
  • Iceburg: Al llegar a les oficines y al estelleru de la Compañía Galley, Luffy propúnxo-y a Iceberg ser parte de la so tripulación, a la qu'Iceberg se negó por tener qu'atender la ciudá de Water 7 (pos ye l'alcalde y presidente de la Compañía Galley). A pesar d'eso, dixo que -y gustara.

Fuercia de la tripulación editar

A pesar de tener pocos miembros, los Sombreru de Paya son una tripulación desaxeradamente poderosa, regularmente ganando oponentes que son consideraos muncho más fuertes qu'ellos. Ello ye que los dos miembros más fuertes son parte de Les 11 Supernovas teniendo como compensa una cantidá que degola los cien millones. Los siguientes personaxes fueron ganaos polos Sombreru de Paya:

Caesar Clown y el so ayudante Monet

  • El vice-almirante Vergo
  • Baby 5 y Buffalo
  • Dellos participantes del coliséu Corrida, en Dressrosa
  • Donquixote family

A pesar del so poder, y del fechu de que los tripulantes son desaxeradamente poderosos, los Sombreru de Paya nun son invencibles. Fueron derrotaos numberoses ocasiones en circunstancies desesperaes por enemigos frente a los cualos nun teníen nenguna posibilidá. Tal ye'l casu en contra de los tarrecibles Almirantes Aokiji y Kizaru o contra'l poderosu Shichibukai Bartholomew Kuma y cabo destacar qu'estos enemigos a los qu'enfrentaron y casi ser la tripulación de los sombreru de paya aniquilada, fueron enemigos tan poderosos que nun precisaron de "ayuda" p'acabar con tola tripulación de los Sombreru de Paya (nel casu cuando s'enfrentaron al Almirante Kizaru por causa de que'l poderosu Sylvers Rayleigh intervieno y detuvo al almirante por eso tuvieron qu'intervenir los sos aliaos Sentomaru y el pacifista (maquina de guerra basáu nel Shichibukai Bartholomew Kuma) PX-1 en contra de los Sombreru de Paya). La tripulación llogró salir alantre d'eses derrotes gracies a increíbles golpes de suerte, ayudes esternes o deldes morales de los sos enemigos.

Los siguientes personaxes ganaron a unu o más miembros de la banda:

  • Buggy el Payasu ganó a Zoro usando los poderes de la so Fruta del Diañu.
  • Jango ganó o meyor dichu dexó a Nami fuera de combate cortándola col so aru d'aceru.
  • Mihawk gana'l duelu contra Zoro ensin nengún tipu de dificultá. El Shichibukai dexa vivir a Zoro por qu'en un futuru supérelu.
  • Smoker ganó a Luffy en Loguetown. Cuando taba a puntu de prindalo, ye salváu por Monkey D. Dragon.
  • Crocodile ganó una ves a Luffy dexándolo casi muertu nesta. Luffy ganar al segundu intentu.
  • Nico Robin cuando yera Miss All Sunday ganó ensin dificultaes a la princesa Nerfartiri Vivi en Rainbase dempués de vencer a Pell.
  • Mr. 2 Bon Curey dexó temporalmente fora de combate a Sanji al usar el so Fruta del diañu por que esti pensara que yera Nami. Sanji llogra ganalo en sabiendo la so debilidá (solo poder usar los sos ataques cuando ta na so forma orixinal).
  • Ohm esanicia a Chopper del Survival Game ganándolo en Upper Yard.
  • Enel ganó a tolos Sombreru de Paya sacante Nami, Luffy y Chopper (esti postreru taba yá inconsciente). Luffy cola ayuda de Nami ganar más tarde.
  • Aokiji fixo risión a Zoro, Luffy, Sanji, Nami, Usopp y Chopper amás de conxelar a Robin. A la fin perdonó la vida de Luffy por causa de un favor que-y debía por detener a Crocodile en Arabasta].
  • El CP9 ganó a tola tripulación (sacante Sanji y Usopp, que nun taben presentes) na casona de la compañía Galley-La en Water 7. El CP9 ye ganáu dempués en Enies Lobby.
  • Califa ganó a Sanji yá que esti nun s'atrevía a lluchar con una muyer mientres Enies Lobby. Más tarde el so oponente camuda a Nami a la cual nun pudo vencer.
  • Jabura humildó ensin problemes a Usopp (actuando como Sogeking).
  • Perona dexó fora de combate a Luffy, Zoro, Sanji y Franky en Thriller Bark. L'únicu que foi capaz de ganala foi Usopp.
  • Ryuma ganó a Brook dos veces: mientres el so accidente en Thriller Bark y mientres la llegada de los sombreros de paya al mesmu llugar. Más tarde, Ryuma foi ganáu por Zoro
  • Bartholomew Kuma zurdió a tola tripulación ensin dificultaes en dos causes (la primera ensin Luffy). Una en Thriller Bark y la otra nel Archipiélagu Sabaondy.
  • Kizaru dexó fora de combate a Zoro y cuando se disponía a asesinalo ye salváu por Sylvers Rayleigh.
  • Magellan venció totalmente a Luffy colos sos poderes de venenu dexándolo a la muerte na so incursión en Impel Down.
  • Sengoku, los trés Almirantes (con Luffy lluchando férreamente contra ellos), Momonga y otros vicealmirantes ganaron ensin dificultaes a Luffy en Marinford. Akainu dexó n'estáu de shock a Luffy n'asesinando a Ace, dexándolo dafechu indefensu siendo salváu por Jinbe y los Pirates de Barbablanca.
  • Vinsmoke Judge gana fácilmente al so fíu Sanji.
  • Big Mom nun ganó precisamente, si non que s'apoderó de Brook bien rápido.
  • Big Mom y la so familia demostraron ser totalmente superior en tou a Luffy polos que dempués de rescatar a Sanji vense obligaos a fuxir d'ella.

Nun se cunten les derrotes primero que la persona xuniérase oficialmente a la tripulación.

Nueves habilidaes editar

Enies Lobby editar

Mientres l'asediu a la Isla Xudicial Enies Lobby tolos Sombreru de Paya (sacante Franky, quién entá nun yera un miembru y Robin, que nun llegó a lluchar), amosaron nueves habilidaes, tresformamientos o armes mientres les sos dures engarradielles contra'l CP9.

  • Luffy: El Gear 2, consiste en que bombiando sangre al traviés de les sos piernes al restu del so cuerpu llogra un aumentu esponencial de fuercia y velocidá al dir la so sangre muncho más rápido, anque eso supón un esfuerciu bien grande pal so cuerpu pos consume bien rápido'l so osíxenu y nutrientes, lo cual encurtia la so vida y puede matalo si nun ta preparáu físicamente. Y el Gear 3, que consiste en mordese'l pulgar pa faer un furacu nel so deu y soplar aire dientro de los sos güesos pa volver esa estremidá xigantesca (Puede pasar esi aire al so pechu y depués a otra estremidá), al volvese la estremidá xigante cute con una fuercia demoledor, sicasí la so velocidá mengua enforma y cuando espulsa l'aire, el so cuerpu vuélvese pequeñu quedando indefensu por un tiempu.
  • Zoro: Kyūtoryū Asura, nun se sabe cómo s'emplega realmente esta téunica, pero l'espíritu de Zoro fai ver como si tuviera trés cares, seis brazos, y poro, 9 espaes. Lo cual vuelve'l so ataque tres veces más poderosu.
  • Nami: Perfect Clima Tact, una versión ameyorada del Clima Tact fecha por Usopp (Instalándo-y Dials de Skypiea), agora ta muncho más fornida pal combate, una simple Thunder Ball ye capaz de faer bien de dañu (Cuando antes namái faía cosquilleos) y tamién puede provocar ilusiones, agües y truenos de forma más rápida y efeutiva.
  • Usopp/Sogeking: Kabuto, una resortera más grande, desmontable, con cinco cuerdes, y con un Breath Dial instaláu (Puede camudase por otru Dial pa da-y otra propiedá o más poder). Esta arma ye ideal pa un francotirador con puntería escelente, pos el so rangu ye capaz de llegar muncho más lloñe que'l d'armes de fueu comunes.
  • Sanji: Diable Jamble, Sanji empieza a xirar constantemente cola so pierna derecha siendo la exa, l'escesivu resfregón fai que la pierna se caliente y llogre un color que paez que se ta quemando (Anque esto nun paez afectar a Sanji, nin a la so ropa), al tar la pierna muncho más caliente y con una fuercia centrífuga terrible, los golpes amás de quemar enforma, son muncho más poderosos. Como efeutu adversu, si Sanji usar munches vegaes cuerre'l riesgu de rompese per completu la pierna.
  • Chopper: Monster Point, Chopper namái puede consumir una Rumble Ball cada 6 hores, de lo contrario, al tomar una segunda pierde'l control de los sos tresformamientos, pero al tomar una tercera, pierde por completu'l conocencia y crez a un tamañu desproporcionáu, los sos cuernos crecen, sále-y una melena, y los deos de les sos manes paecen pezuñes enteres. Evidentemente al convertise nuna bisarma, el so poder, fuercia y resistencia aumenta exponencialmente, sicasí al perder el control, actúa por instintu atacando tou lo que ve, aliaos o enemigos, amás de gastar una cantidá bestial d'enerxía (Col riesgu de morrer). Namái pudieron saca-y d'esti estáu emburriándolo a l'agua (Y dempués tuvo inconsciente bastante tiempu, y cuando espertó nun podía movese).

Dos Años Dempués editar

Tres la derrota de Luffy nel intentu de rescatar al so hermanu en Marineford, a conseyu de Rayleigh, Luffy decidió qu'él y la so tripulación tendríen de dase dos años pa entrenar y ser más fuertes. Polo que toos volvieron con nueves habilidaes pa sobrevivir nel Nuevu Mundu.

  • Luffy: Meyor control del Gear 2 y Gear 3, ensin cansase y encoyer respeutivamente. Tamién tien control sobre los trés tipos de Haki. Usando Haki d'Armadura puede vulcanizar el so cuerpu de Goma y faelo duru y poderosu. Amás l'usu combináu del Haki colos Gears llevó a téuniques vieyes nueves propiedaes que les faen desaxeradamente poderoses como'l Rede Hawk y el Elephant Gun/Gatling. El Gear 4 o "Bound Man" qu'usa pa ganar a Doflamingo, que consiste n'encher el so cuerpu arrodiáu de Haki ensin llegar a endurecer la goma.
  • Zoro: Apoderó la espada Shusui, con ella y los sos demás espaes puede cortar l'aceru y grandes estructures con un namái corte ensin problemes (Paecíu a como los fai Mihawk), lo que se debe a un gran aumentu n'habilidá y fuercia físico. Tamién se dixo que puede usar Haki d'Armadura.
  • Nami: Amosó'l so Sorcery Clima Tact, una arma qu'amuesa una variedá de téuniques del clima d'una forma muncho más fuerte y rápida que les sos antigües versiones, amás de funciones totalmente nueves como'l Gust Sword y el Milky Road.
  • Usopp: Tien una nueva arma llamada los Pop Greens que fai apaecer plantes d'una forma instantánea, y de munches especies distintes, polo que puede usales de variaes formes como ataque, defensa, trampes o inclusive como tresporte. Tamién amosó un nuevu Kabuto Negru, que apocayá amosó poder crecer y convertise en daqué bien paecíu a una planta. Nel Arcu de Dressrosa llogró'l Kenbunshoku Haki, al intentar esaniciar a Sugar per segunda vegada, una vegada ella taba preparaba pa convertir en xuguetes a Luffy y Law.
  • Sanji: Mayor fuercia y resistencia física, según velocidá. Apoderó'l Diable Jambe (Nun tien que xirar pa usalo nin arriesgase a rompese una pierna), puede correr so l'agua como un tritón col Blue Walk, volar col Sky Walk, encender completu con Hell Memories (La horrible alcordanza de la so estancia en Kamabakka Kingdom). Tamién demostró l'usu de Haki d'Observación.
  • Chopper: Cinco de los sos tresformamientos evolucionaron faciéndose más fuertes, grandes o camudando por completu. Añadió un nuevu tresformamientu llamáu Kung Fu Point. Puede aportar a cualesquier d'elles cuando quiera ensin l'usu d'una Rumble Ball, que agora usa pa camudar al so séptimu tresformamientu, el Monster Point, que puede controlar ensin problemes (Anque l'usu del tresformamientu sigue dexándolo inhabilitáu pa movese por un tiempu).
  • Nico Robin: Mayor control del so Fruta Hana Hana. Antes podía crear poques centenes de brazos, agora puede crear miles, amás de poder brotar a sigo mesma col so Cuerpu Fleur, clonándose nel procesu.
  • Franky: Remodelación total del so cuerpu, con munchos gadgets nuevos qu'amás de xeniales (Pa Luffy, Usopp y Chopper) amosaron ser bien útiles. Ente ellos resalta'l Franky Radical Beam col cual dispara un rayu láser similar al de Kizaru y los Pacifistes. Tamién creó nuevos vehículos pal Thousand Sunny, que puede combinar pa convertise nel Iron Pirate: Franky Shogun.
  • Brook: Llevó la so música a un nuevu nivel, capaz d'usala pa crear ilusiones. Tamién afayó la verdadera naturaleza de la so Fruta Yomi Yomi, polo qu'aprendió a sacar l'alma del so cuerpu, tamién cola so espada Soul Solid (Afilada pola tribu de los Brazos llargos) ye capaz de tresmitir l'ambiente de la tierra de los muertos, creando ataques congelantes nel procesu.
  • Jinbe: Utiliza la forma de combate de karate Gyoyin y ye capaz d'utilizar el busoshoku haki ya imbuyir con él el so brazu pa defendese. Tien les téuniques Karakusagawara Seiken, Gosenmaigawara Seiken, Yarinami, Samehada Shotei y Samegawara Seiken.

Referencies editar

  1. One Piece - Chapter 801. === Reclutamiento ===
  2. One Piece Manga y Anime - Capítulu 1 y Episodiu 1, Luffy declara cuántos tripulantes quier.
  3. One Piece Manga y Anime - Capítulu 1 y Episodiu 4, Luffy asegura que va superar a Shanks.
  4. One Piece Manga - Vol.1 Capítulu 6, El títulu del capítulu designa que Zoro ye'l primeru.
  5. One Piece Manga - Vol.11 Capítulu 94, El títulu del capítulu designa que Nami ye la segunda miembru.
  6. 6,0 6,1 One Piece Manga - Vol.45 Capítulu 439, El títulu del capítulu designa que Usopp y Franky son el terceru y el séptimu respeutivamente.
  7. One Piece Manga - Vol.50 Caítulo 489, El títulu del capítulu designa a Brook l'octavu miembru.
  8. One Piece manga - Capítulu 49, Zoro diz cual ye la so meta final.

|}