Usuariu:Vsuarezp/Archivu-xineru2018

Translation editar

Hello, could you please translate Automatic refresh (Actualización automática) to asturianu? Thanks -XQV- (alderique) 17:40 7 xin 2017 (UTC)

Same as spanish translation, Automatic refresh in asturian: Actualización automática. I hope that I helped you. --Vsuarezp (alderique) 17:50 7 xin 2017 (UTC)

Traducción editar

¡Hola compañero! Por favor, ¿podría traducirme la frase Españoles en Costa Rica al asturiano? ¡Muchas gracias! --Aleat88 (alderique) 11:07 13 xin 2017 (UTC)

Portada editar

¡Hola! Sí, bono, agora tengo un pocoñín más de tiempu llibre y sí, vuelvo de nuevo a collaborar nos proyectos abiertos (pero nun tirar voladores, qu'igual depués d'una selmana vuelvo tar meses ensin apaecer...). Sobro lo que me comentes de la portada, sí, quiciabes seya hora yá d'actualizala. Nun sé qué podíemos facer. Sabiendo que somos pocos, lo único que se m'ocurre agora ye nun poner apartaos que rican un caltenimientu continuu, quiero dicir, por exemplu, eliminar lo de "imaxe del día", o camudalo pa "imaxe de la selmana" (o "del mes", meyor), que sedrá más fácil de caltener y dir modificando (sí, yá sé que nel wikcionariu la pallabra "indoiraniu" ta puesta na portada dende va años... voi tentar de cambiala llueu). Cuido que lo meyor sedría poner información básica y dexar la protada xebrada en cuatro apartaos, por exemplu, similar a la wiki n'inglés o n'alemán. Nun sé. ¿Abres l'alderique tu na Portada? Por ciertu, yo como simple usuariu nun puedo modificar la Portada, solo me dexa ver la fonte. Saludos.--etienfr (¡Vamos parolar!) 22:14 22 xin 2017 (UTC)

Hola Vitor editar

Reparé qu'hai dellos términos que, non se si miles d'ellos, que figuren mal de forma repetitiva, como por casu l'asociación "Enllaces esternos" que figura n'Asturianu como "Enllaces externos" cuando creo que debería de ser "Enllaces esternos", ye tamién el casu de "Texto" que se traduz como "Textu" cuando debería de ser, al mio entender, "Testu", Polilla o Polillas, cuando debería de ser "Poliya, o Poliyes", Camparines por caparines o insectos por inseutos.

Creo qu'hai una ferramienta que puede sustituyir una determinada palabra, una palabra que non de llugar a equívocos, y non se si eso puédese camudar toes d'una vegada, de tar mal, (Yo miré antes el diccionariu de la llingua). Sigo camudando d'una nuna por aciu busques selectives, faise abondo rápido, pero si pudiese facese por software sería mas rápido entá..

Disculpa polo la entruga.

Saludos. --Fotoasturias (alderique) 17:53 16 feb 2017 (UTC)

Llista de wikipedistes editar

Hola Vitor, fai unos meses dime cuenta de que la páxina de la llista de wikipedistes por númberu d'ediciones taba ensin actualizar, per mediu de l'aplicación ferramientes (X!´s tools) actualicelo, pero güei punxi a pensar qu'esa xera seique tendría que faelo alquien que tea autorizáu pa ello, asina que llamentaría faer daqué indebíu.

Saludos

--Fotoasturias (alderique) 15:44 3 mar 2017 (UTC)

Otra cosa editar

Per otra parte esti mes llevaba seis o siete traduciones nueves, pero de sópitu, güei, el contador púsose a cero, non se porqué. Saludos de nuevu.

--Fotoasturias (alderique) 15:44 3 mar 2017 (UTC)

Partíu Carlista d'Asturies editar

Hola, munches gracies pol to mensaxe. Non, nun esistió nunca esi "Partíu Carlista d'Asturies". Hai una sola persona que se dedicó a falar d'él n'Internet (bien probablemente ye quien creó esi artículu a manera de propaganda) y en dalguna charra que realizó a títulu personal, pero fora d'Internet nun esiste nin esistió nunca. Nun confundir col carlismu históricu (de finales del sieglu XIX y principios del XX) n'Asturies o n'España, que nun tenía "federaciones rexonales". Si vas a la páxina del rexistru de partíos (https://serviciu.mir.es/nfrontal/webpartido_politico.html) vas ver qu'hai un "Partido Carlista", un "Partit Carlista del País Valencià", un "Partido Carlista de Euskalherría" y otros grupos que se denominen carlistes, pero nengún Partíu Carlista d'Asturies. Un saludu.--Raderich (alderique) 20:16 27 mar 2017 (UTC)

Categorizar editar

==Categorizar editar

Vsuarezp (alderique) 11:32 29 mar 2017 (UTC)

Esta tema de les categorizaciones diome muncha guerra desque empecé, hubo persones que m'empobinaron y que veníen dicir que la categoría debía de ser la expecie, esto ye, la mas baxa nel arbol taxonómicu, dacuando incluyo una mas proviniente de la traducción l'inglés, ahora la mayoría, al español y que depués abasno al asturianu, si nun esiste va apaecer en colloráu, entendí al traviés de lo lleío poles conversaciones nel estremáu discutiniu que yera lo que tenía que faer, y polo que me dices tengo importantes fallos de categorización, llegué a faer el mio fluxu de trabayu a traves de too lo que te espongo de siguío.

Desconocía la esistencia d'esa páxina que recueye mas de 5000 categorizaciones errónees, confió poder tener unes charres como les de Xixón para esclariar estes duldes, acciones incorrectes y munches otres coses.

Ties que decime su puedo actualizar la llista de wikipedistas por numberu d'ediciones.

Ahora pongote lo hablao y lleido pa hacer lo que fize:


Hola, Fotoasturias! Pasé por algunos de los artículos de taxones que creaste; te comento que no se debe incluir categorías que contienen a otras categorías, ya que eso es "sobrecategorizar". Por ejemplo en el artículo Boloria eunomia se categoriza en Boloria; no corresponde poner la categoría Nymphalidae porque Boloria ya está categorizada en ella. Tampoco Lepidoptera porque esta ya contiene a Nymphalidae, lo mismo para las siguientes superiores Insecta y Arthropoda. Dicho de otra manera: solo se incluye el artículo en la categoría que esté por debajo de todas las demás. En el caso de los taxones inferiores suele ser la categoría del género de la especie. Espero haber explicado de una manera comprensible :) Saludos! --Khiari (discusión) 00:19 6 oct 2016 (UTC)

Entiendo, entonces solo con poner el género es suficiente, de acuerdo, revisaré hacia atrás y y rectificaré. Muchas gracias. Saludos. --Fotoasturias (discusión) 07:46 6 oct 2016 (UTC)

La categoría del género y las demás categorías que correspondan, por ejemplo, la distribución geográfica, el estado de conservación, etc. De todas maneras voy a pasar por tus artículos así te ayudo a categorizarlos. Más abajo Rosarinagazo te menciona la ficha de taxón que se puede copiar en esta página: Plantilla:Ficha de taxón (aunque se encuentra incompleta) o bien en alguna página de especies. Es mucho más simple que lo que estás usando ahora. --Khiari (discusión) 14:22 6 oct 2016 (UTC)

Ya estaba en la creencia de que poniendo el género sería lo correcto, pero veo páginas que ponen subfamilias u otras categorías diferentes al género, entiendo de que lo estaba haciendo mal pues si estoy tratando de lepidópteros y pongo el género, en el ya van incluidos todos los anteriores de su árbol taxonómico, entiéndase Arthropoda, familia, subfamilia etc, hasta llegar al género, pero la mayoría de géneros no esta creado, algunos géneros son únicos por especie, en fin, que intento adaptarme a lo que veo previamente, pero no veo mucha uniformidad de criterios, pero eso se puede aprender, le doy las gracias por su interés, al igual que a Rosarinagazo. Muchas Gracias ǃ


Saludos, --Fotoasturias (discusión) 14:33 6 oct 2016 (UTC) Es cierto! Hay que corregir eso. Aunque en los casos en los que la categoría de género no está creada o bien no es necesario crearla porque la especie es única, se categoriza en la familia, es decir, en la última categoría que existe. En los artículos Zygaena loti, Erebia gorgone, Boloria pales y Boloria napaea puse la ficha de taxón que te estamos recomendando. --Khiari (discusión) 17:05 6 oct 2016 (UTC)

Plantillas de taxon[editar código] Hola: he cambiado en el Art. Issoria lathonia a la "ficha de taxon", que es más fácil de editar, y modificar. Cordial saludo. Rosarinagazo (discusión) 12:20 6 oct 2016 (UTC)

Hola; venía a recomendarte lo mismo, que utilices la

 Vsuarezp/Archivu-xineru2018
 
Clasificación científica
Consultes

. No solo porque es mucho más fácil de editar sino que los datos pueden ser exportador e importados desde wikidata. Para las referencias utiliza la plantilla

, cuando tengas que poner una referencia al catálogo de la vida puedes utilizar la plantilla Vsuarezp/Archivu-xineru2018 nel Catalogue of Life (n'inglés).. Un saludo --Jcfidy (discusión) 14:51 6 oct 2016 (UTC)

Plantilla de taxon[editar código] Hola: en Callophrys avis usas una Plantilla de taxon extraordianramente compleja para los ojos neófitos, de alguien que quiera comenzar a editar artículos de taxones. Además, al usar tu Plantilla, no se puede exportar nada desde/hacia WIKIDATA. Otra cuestión es que categorizaste con dos categorías sobreabundantes, pues solo se debe colocar la categoría más baja, que aquí es el género. Un cordial saludo.Rosarinagazo (discusión) 12:10 14 oct 2016 (UTC)

Plantilla de taxon[editar código] Hola, buenas tardes, hice la traducción al castellano desde la edición catalana, e importé la misma plantilla de taxon que estaba en su edición, en la versión catalana solo figuraban la tribu como categoría, lo que me sometió a duda, posteriormente en la versión traducida al español incluí como categoría el género, no eliminé la tribu porque supese que alguna razón habría para que la hubiesen puesto, asumo que en lo sucesivo hay que poner exclusivamente el género, entiendo, como me indicas, que al poner la mas baja, sobre ella estan a sumidas todas las demás. Saludos. --Fotoasturias (discusión) 15:32 14 oct 2016 (UTC)

Pdtaː No utilizé las plantillas de taxon que me recomendaste semanas antes porque no supe hacerlo, te ruego me disculpes. La misma plantilla catalana también la pasé al Asturiano sin demasiadas dificultades. Gracias. --Fotoasturias (discusión) 15:39 14 oct 2016 (UTC) Entiendo que la plantilla que propones es mas sencilla y excluye, • Suborden, • infraorden, • División, • Superfamilia y • Subfamilia vale ǃ modifico lo traducido hoy… --Fotoasturias (discusión) 11:54 15 oct 2016 (UTC) Esos son los parámetros básicos pero, si te fijas bien verás que hay muchísimos más parámetros. Mira aquí. pd.- Evidentemente no es obligatorio ponerlos todos pero los que ya tienen mejor dejarlos en vez de eliminarlos. Un saludo --Jcfidy (discusión) 13:18 15 oct 2016 (UTC)

Gracias ǃ --Fotoasturias (discusión) 15:02 15 oct 2016 (UTC)

CATEGORIZACION[editar código]

Astur (alderique) 19:46 17 set 2016 (UTC)

Hola Ástur, resulta que recibí un avisu sobre la forma en que categorizo les páxines en la edición Española, , concretamente les d'artrópodos, dizme que de normal solo s'inclúi como categoría'l xéneru, yá me diera cuenta de que n'otros idiomes nada mas que ponen el xéneru, ente que yo ponía casi tol árbol taxonómicu. creo que tien razón, pero yo creía que podíen tar los ninfáludos toos xuntos o los licénidos o los artrópodos, o los insectos, pero si pongo solo'l xéneru, les camparines taríen diversificaes. qu'al meyor ye como tienen que tar.

Non se si n'Asturianu sigue'l mesmu criteriu. Yá dexara esta entruga en dalguna páxina de discutiniu pero quería preguntate sía que tamién n'Asturianu haya que poner solo'l xéneru, nesti casu d'Artrópodos, pos tamién lleí qu'había un proyectu artrópodos. Yo ponía Artrópodos, Arthrópoda, Arthropoda, Inseutos, Lepidoptera, la familia, lycaenidae o Nymphalidae, etc, y el mas importante el Xéneru.. la nota diz así…


"Hola, Fotoasturias! Pasé por algunos de los artículos de taxones que creaste; te comento que no se debe incluir categorías que contienen a otras categorías, ya que eso es "sobrecategorizar". Por ejemplo en el artículo Boloria eunomia se categoriza en Boloria; no corresponde poner la categoría Nymphalidae porque Boloria ya está categorizada en ella. Tampoco Lepidoptera porque esta ya contiene a Nymphalidae, lo mismo para las siguientes superiores Insecta y Arthropoda. Dicho de otra manera: solo se incluye el artículo en la categoría que esté por debajo de todas las demás. En el caso de los taxones inferiores suele ser la categoría del género de la especie. Espero haber explicado de una manera comprensible :) Saludos! "

Gracies

Ahora si que toy confusu, que debo facer ¿? Gracies.

per otra parte tengo en "págines en procesu" un montón, que no computen como traducciones efectauaes, como arreglo eso ¿?

Dejéte estes preguntes en tu página de discusión haz unos dies.. --Fotoasturias (alderique) 14:40 29 mar 2017 (UTC)


(alderique) 11:32 29 mar 2017 (UTC) Per otra parte, que puedo faer pa categorizar ensin causar problemes y que puedo faer pa *enmendar les categoríes en colloráu.. quisiera colaborar, si se, pa dejalo bien no posible.. Non se si atayar les traducciones hasta saber como proceder.. --Fotoasturias (alderique) 10:36 30 mar 2017 (UTC)

Val, @Fotoasturias Cuido qu'habrá que facer una xornada de formación pa resolver estes duldes. Déxame organizala y avísote. Un saludu. --Vsuarezp (alderique) 12:45 30 mar 2017 (UTC)

Vandalismu editar

Hola, Vítor. No tocante al to comentariu sobre protexer les páxines vandalizaes, personalmente nun-y veo mayor utilidá. Suelen ser páxines totalmente aleatories y en non pocoso casos de personaxes anónimos, nos que la xente utiliza la nuestra web como ferramienta pa toca-y los coyones a determináu enemigu. Por ello una vez bolqueáu l'usuariu que mete puxarra nun tien mayor sentíu seguir controlando la edición d'un nome que nunca más va a ser utilizáu. Ye la mio opinión. Un abrazu. --Zato-ino (alderique) 17:08 2 abr 2017 (UTC)

Güespede editar

como se diz : Plantes güespede o plantes güespedes ¿? (De plantes hospederes). Gracies --Fotoasturias (alderique) 10:38 11 abr 2017 (UTC)

Enllaces a páxines ensin conteníu editar

Ye correctu poner o mantenellos "Enllaces esternos", enllaces escontra enllaces que pel momento nun tienen conteníu, exemplu: https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Euphaedra_(Gausapia)_landbecki https://species.wikimedia.org/wiki/Euphaedra_(Gausapia)_landbecki

hay munches que lleven a enllaces sin conteniu, vacios. Gracies Vitor!

--Fotoasturias (alderique) 16:36 12 abr 2017 (UTC)

nectífera o nectarífera editar

Podeis dicime si ye incorrectu dicir "nectífera" cuando debería de ser "Nectarífera", nectífera nun apaez nel diccionariu de la RAE, y nel diccionariu de la llingua nun apaez nin nectífera nin nectarífera. entós cual sería la palabra a utilizar en llingua asturiana.

Gracies Vitor

--Fotoasturias (alderique) 12:34 20 abr 2017 (UTC)

Traducciones editar

Hola Victor, si home si, claro que voi siguir coles traducciones, lo que pasó foi que'l pasáu mes la ferramienta tuvo un tiempu ensin funcionar, y como nun ye cosa de tar paráu, empecé a correxír les páxines que teníen erros, y ellí tuvi hasta acabar el mes. Pregunte nel *Chigre si l'avería diba durar, pero naide contestóme, entós siguí con otra cosa, depués arreglose pero seguó colo que taba faciendo-.

Per otra parte dacuando faigo entrugues que naide me respuende, anque estimo tolos que me contestaron, uso les nes páxines de discutiniu de algún alministrador pa comunicame y otres bel chigre, pero eso de les respuestes va bien lentu.

Paezme como que somos unos cuantos que cada unu va pel so llau pero dame la impresión que tamos incomunicaos, siquier yo..

Dedíco-y a esto un bon tiempu y entiendo que toós tenéis otres coses que faer aparte de esto.

Lo que m'interesa al mio ye progresar hasta'l puntu de que col tiempu yo sía'l que corrije y non el correxíu, neso tamos, pero "pequí" yá se están amusgando por dedicar -y tantu tiempu a esto, pero bonu, a pesar de les munches coses nes qu'ocupo'l mio tiempu, siempres lo busco pa dedicai a la Wiki, güiki, Ye un bon trabayu cerebral.

Otra cosa, dibes entamar una charra p'alcordar como se podría pa resolver les duldes sobro la categorización po lo menos de los invertebraos, porsi, agora toi poniendo nada mas que'l xéneru..

En curtiu empiezu a traducir de nuevu, Gracies per tou.

Y Un saludu Vitor, Bon branu

--Fotoasturias (alderique) 13:27 1 xun 2017 (UTC)

traducciones editar

Non se onde metí l'el to corréu alectrónicu, pero en wiki figura'l miu, si m'escribes un mail a él, mándote'l mio teléfonu,

Creo que tengo la solución pa lo de la categorización, según una respuesta a una pregunta que fize na Wiki en castellan,

Ellos categoricen con la clasificación que figura mas abaxu na ficha taxonómica que te "azuleada", ya sea xéneru, subfamilia o familia. ¿Como lo ves?

Gracies Vitor Saludos --Fotoasturias (alderique) 09:36 2 xun 2017 (UTC)

Ediciones repeties respuesta editar

alderique) 12:02 14 xun 2017 (UTC)

Entiéndolo, ye que tengo a menudu na red microcortes y si no lo guardo a menudu tengo que repetilo, pero entendiu, harelo con menos guardaos. sientese.. Nun te preocupes, si pierdes la conexón, con esi sistema de previsualización nun pierdes lo escrito. --Vsuarezp (alderique) 12:34 14 xun 2017 (UTC)

--Fotoasturias (alderique) 13:03 14 xun 2017 (UTC)--85.152.129.166 12:32 14 xun 2017 (UTC)


LLeído, Gracies --Fotoasturias (alderique) 13:03 14 xun 2017 (UTC)

traducciones d'años editar

Perdona Vitor, dende aonde empiezo pa crear un artículu ? normalmente empezábalu desde el traductor, creando nuevos artículos, pero non furrula, como empiezo el 2045 ¿?, igual lo supe al principiu, pero de ser así, olvidelo. Asina traduje muches páxines pero les nueves fizeles muy al principiu y non me acuerdo. Si me das alguna pista, ayudote. hoy tengo invitaos n'casa, pero en güequinos hágolo.

otru saludu --Fotoasturias (alderique) 11:51 17 xun 2017 (UTC)

50.000 editar

Buenos días. Agradezo la invitación a esi alcuentru que me paez interesante, pero toi tan ocupáu que seguramente nun pueda asistir. Un saludu. --Zato-ino (alderique) 05:30 21 xun 2017 (UTC)

Hola. A mí pásame lo mesmu que a Zato-ino. Nun sé elli, pero yo teo una edá na que nun dan los díes pa facer tolo que a ún prestaría-y ensin desatender más de lo recomendable les obligaciones familiares. Poro, nun va poder ser esta vegada... siéntolo. Pasá-ylo bien. Un saludu. --Cardoso (alderique) 17:44 21 xun 2017 (UTC)

¡Hola! Cuido que nun voi poder, siéntolo. Gracies por teneme en cuenta.--etienfr (¡Vamos parolar!) 07:39 25 xun 2017 (UTC)

Gracias por la invitación. Tengo la intención de ir si no ocurre nada extraordinario que me lo impida y, aunque no sé asturianu espero poder participar y aprender algo. Te recuerdo que todavía tengo algún libro y cuentos en asturiano y unos vasos de sidra, todo ello para obsequiar. Así se le da un pequeño atractivo más. Coméntame algo. Saludos cordiales.Adolfobrigido (alderique) 09:34 3 xnt 2017 (UTC)

Sobre l'usuariu Xurugetu y la so propia "ortographia" pal asturianu editar

¡Hola! L'usuariu Xurugetu vien de crear un artículu usando una ortografía non normativa; sobre esto, preguntó nel chigre, y dos usuarios, yo mesmu y otru anónimu, dixímos-y que nun se podía. Sicasí, nun fixo casu dalu y creó esi artículu con una ortografía que nun tien xustificación nenguna (por exemplu, pal plural d'"álbum" escribe "albuns", qu'a más ye crear la so propia morfoloxía), amás de tener abondos errores de traducción (faila dende l'artículu n'inglés, y solo falo del párrafu inicial y de les primeres llinies de la primer sección). Como somos pocos y, como nel mio casu, poco activos, voi poner directamente la plantiya de borráu inmediatu (nun paga la pena ponese a correxir esi artículu, sobre manera pola mala traducción), y gustaríame, tu como alministrador, que-y alvirtieras d'usar la normativa vixente y pensar en bloquialu temporalmente. Gracies.--etienfr (¡Vamos parolar!) 01:17 26 xun 2017 (UTC)

Interwikis editar

Bones. Taba ausente poque tuve una temporada ensin internet. Y tamién necesitaba descansar un pocu... Ya vi lo de los interwikis, esi colóseme porque pa tornar una páxina del español suelo ponelo nel artículu, entro per ahí y llueu quítolo. Maníes... --Omarete (mensaxes) 19:01 28 xun 2017 (UTC)

Cambios na Categorización editar

Buenos díes Victor, ayer deciesme que había que tener cuidiao con la categorización, y que usase pa referenciame por la versión inglesa, solo, pasó solo un día y me corrigesme la versión inglesa por la castellana.

Diferencia entre revisiones de «Locketidium», exempli, "Categoría:Linyphiidae" en Inglés y puesta na asturianu, pero sustuyesla por "Categoría:Micronetinae", que no ye la inglesa, no soy capaz de entendelo, intento asumir y rectificar sobre la marcha, amoldandome a lo que me dixes, inicio una página nueva y anantes de acabala ya me tas corrixiendome, ya non se lo que ta bien y lo que tu consideres que ta mal, sinceramente asina yo non puedo trabajar, si de ayer a hoy cambiaron les regles, dímelo, pero necesito una norma fixa.

Voy mirar lo que correxiste y dexolo por hoy,

Bon dia..

--Fotoasturias (alderique) 12:24 9 xnt 2017 (UTC)

Norabona editar

Gracies a ti tamién pol trabayu que tas faciendo colos artículos nuevos. A ver si vos echo una mano p'algamar los 50.000. Ye una bona oportunidá pa da-y publicidá a la wiki. Si necesitáis el bot pa algún trabayín fácil, nun hai más que dicilo. --Omarete (mensaxes) 12:26 22 xnt 2017 (UTC)

Logo 50.000 editar

Uf, sé que lo ficimos al llegar a los 10.000, y paezme qu'era editando MediaWiki:Common.css, nes primeres llínees, poniendo el enllaz de Commons al nuevu logo, pero con tolos cambeos qu'hubo nel software nun sé si seguirá siendo así. Pero por probar nun se pierde nada xD --Omarete (mensaxes) 19:57 23 xnt 2017 (UTC)

¿Pero el logo au ta? En Commons nun lo veo. --Omarete (mensaxes) 20:32 23 xnt 2017 (UTC)
A mi ya me sal. F5 un par de veces y ya. --Omarete (mensaxes) 21:13 23 xnt 2017 (UTC)

Plantía entamu editar

Ah vale. Tú lo que nun quies ye que nel artículu se vea, pero que l'artículu sí que tea na categoría. Póngome con ello. --Omarete (mensaxes) 12:14 24 xnt 2017 (UTC)

Paezme que ya ta lo que queríes. Si pones la plantía {{Categoría oculta}} na categoría que quies ocultar, ya nun va salir nel artículo, pero esti sí que va tar na categoría. --Omarete (mensaxes) 22:57 24 xnt 2017 (UTC)

Oscar vs Golden Globe editar

A mi dame igual, yo sólo lo toy faciendo porque l'artículu ta como "Premios Oscar", pa mantener la coherencia. Según l'historial "Etienfr treslladó la páxina "Premios Óscar" a "Premios Oscar" sobre una redireición: ye un nome propiu, y nun tien acentu gráficu". La verdá, a mi gústame más Óscar, pero supuse que cuando se treslladó ya se miró. --Omarete (mensaxes) 12:59 24 xnt 2017 (UTC)

Problemes d'edición editar

Como puedo faer pa que la tabla d'este articulo https://es.wikipedia.org/wiki/Nacho_Vidal sía como la d'este https://ast.wikipedia.org/wiki/Nacho_Vidal

Categoríes editar

Trabayo con Especial:CategoríasRequeridas, abro pestañes coles categoríes que son del mesmu tipu y llueu copia y pega. Les de les plantes ye poneyos l'añu na más. Otres ya hai que dir una a una, mirando a ver si ta to bien, si nun tan duplicaes, si ta bien escritu... Valga d'exemplu la que dices de Missouri. Tenemos "Misuri", "Missouri", "Missouri (estáu)" y nun sé si habrá más. Yo por mi, siempre a los simple: "Missouri". --Omarete (mensaxes) 12:05 6 ago 2017 (UTC)

entruges editar

¿Porque foe desaniciada la páxina La tuerka nun tava acabada nin acaba?

Norteamericaos editar

Por lo que vi, non. Norteamericanos ta como si fuera sinónimu de persona d'Estaos Xuníos. Agora mesmu tenemos "Norteamericanos" "Estaunidenses" y "Persones d'Estaos Xuníos". A ver si pongo orden y lo dexo too igual. Por cierto, había que pensar si les categoríes son "Estaos Xuníos d'América" o "Estaos Xuníos" pa que tean toes igual. Debo paecer el maniáticu de la coherencia xD --Omarete (mensaxes) 08:48 14 ago 2017 (UTC)

Yo soi partiadriu del "Estaos Xuníos" tamién. Va más coles normes de la Wikipedia de poner el nome más simple. Igual que nun se pon "Reinu d'España".
El exemplu que pones pa hipercategorización ye mui bono. Yo hai delles categoríes que ya me paez rizar el rizu. Sobre manera les de "rusu con ascendencia india, de pas italianos, güela africana, la otra tailandesa, etc." Ye que poniendo eses coses piérdese tola utilidá que tienen. Yo sé que Shakespeare ye inglés, pero si tengo que topalo na categoría d'escritores ingles del sieglu XVI que nun se sabe de qué morrieron, va ser que nun doi con él. --Omarete (mensaxes) 16:27 14 ago 2017 (UTC)
Bones, métome nel alderique. Sí, paezme que munches categoríes son rizar el rizu. Cuando tuvimos la wikimaratón en Bimenes, los catalanes dixeron qu'ellos habíen decidío pasar de facer el chorras como faen na wikipedia castellana. Ye verdá que tienen (na es:wiki) tanta xente editando que pueden encargase de tener categoríes absurdes, pero yo pienso que ye una perda de tiempu. Na cat:wiki decidieron que con dos o tres categoríes, ye abondo pa un artículu normal. --Astur (alderique) 10:27 15 ago 2017 (UTC)

Suiza editar

Ye una estructura simple, podíemos asemeyala a la española con Cantón -> Comunidá autónoma; Distritu -> Provincia; Comuña -> Municipiu. Pa España tenemoslo con esa estructura, por eso pa Suiza paeciome que yera lo meyor. Cada distritu cola so categoría, que van nel cantón correspondiente. Paez complicáu porque yo explícome fatal y porque al nun tar too fecho nun se ve bien, pero ye senciella la organización. --Omarete (mensaxes) 21:40 16 ago 2017 (UTC)

Pues yo creo que ve ve bien claro. Suiza ta dixebrada en cantones. Cada cantón su categoría. Cada cantón ta dixebrao en distritos. Cada distritu su categoría. Hai cantones con 5 distritos y otros con 25. Unos tendrán más, otros menos. Cada distritu lo único que tien ye una subcategoría pa tener ordenaes les comuñes d'esi distritu. Lo mesmu, hai distritos con 15 comuñes, otros con 40 y otros con 3. Cada distritu ye subcategoría del so cantón y de la categoría de distritos de Suiza. Y cada categoría de comuñes, ye subcategoría del so distritu y de Comuñes de Suiza. Esti ye'l casu más claro de como categorizar algo. Categoríes coherentes y con la mesma estructura pa tolos artículos. ¿Otres wikis nun lo tienen asina? Pues ye cosa de ellos. Cada wiki categoriza como quier... --Omarete (mensaxes) 19:41 19 ago 2017 (UTC)

Categoría:Anxiospermes non amenazaes editar

Ya ta. La culpable yera la plantía {{Ficha de taxón/estado de conservación/categorías}}, que metía automáticamente los artículos na categoría. --Omarete (mensaxes) 12:26 23 ago 2017 (UTC)

Páxines de dixebra editar

A mi paezme un buen nome. Según el DALLA: dixebrar: v. Percibir la diferencia [qu’hai ente dos o más coses, ente dos o más persones]. 2 Facer diferente [una cualidá, una circunstancia dos o más coses, dos o más persones]. 3 Separar. 4 Marcar les llendes [ente dos posesiones, ente dos tierres]. 5 Separar [les oveyes de la vecera]. 6 prnl. Ser diferentes [dos o más coses, dos o más persones]. Yo creo que eso ye lo que faen les páxines. Y ye una palabra senciella, non como na española que desambiguación paezme mui liosa ¿Tú como les llamaríes? --Omarete (mensaxes) 11:57 24 ago 2017 (UTC)

Categoría:Artículos que necesiten actualización editar

Paez que me leiste el pensamientu xD Nel artículu Edi Rama ponía "ye l'actual presidente d'Albania" y pensé lo mesmu, esi ye un datu que igual ya nun ye correutu. Necesitamos una forma de qu'eses coses nun queden desactualizaes. La primera, ye poner na guía d'estilu que tendríen d'evitase eses frases y poner otres más "atemporales", o al menos dar fechas, anque ye bien difíl. Artículos de deportistes, que tolos años cambean d'equipu, vamos tenelos desactualizaos casi siempre. La segunda, ye como na wiki n'español, que ponen una plantía pa avisar de que'l datu en cuestión quizá nun sea actual, y de paso va pa una categoría oculta con artículos con datos a revisar en tal fecha. Ye algo en plan Donald Trump foi elexíu presidente de los EEXX del 2016 al 2020, pues va pa la categoría de Revisar en 2020. Más o menos.

Sobre lo de los datos de población nel textu o na tabla, podría facese una plantía pa que pille'l mesmu datu de Wikidata y solucionáu. En plan Na parroquia de Blablabla viven {{población}} repartíes ente los llugares de Tal y Cual. Así nun limitábemos tanto les posibilidaes de redacción y vamos dando uniformidá a tolos artículos. ¿Cómo lo ves? --Omarete (mensaxes) 08:57 20 set 2017 (UTC)

Toi mirando lo de la plantía, es:Plantilla:Población ta guapa, pero nun ye lo que queremos, garra los datos d'unes tables, non de wikidata, polo que díbemos tar igual. La cosa ye facer algo parecíu, pero que dé menos trabayu. Voi ver si consigo facer algo... --Omarete (mensaxes) 10:28 20 set 2017 (UTC)
Fice la plantía {{persones}} (ye que {{población}} ya ta pa otra cosa). Mira a ver qué te parez y si quies añadir alguna cosa dímelo. --Omarete (mensaxes) 11:04 20 set 2017 (UTC)
Nun fae falta. Si en Wikidata el datu de población tien el datu del añu, saldría, si non, non. Vamos, como na tabla de llocalidá. Y toi mirando pa que si en Wikidata tien la referencia, poder ponela tamién. lo que podemos facer ye mete-y parámetros pa que sea más personalizable. --Omarete (mensaxes) 12:06 20 set 2017 (UTC)
Sí, eso tamién lo pensara. Sobre too vien mui bien pa tables de les ciudaes más importantes d'un sitiu, o lo que dices de la capital y coses así. Esi ye el prósimu paso. De momento, ya fui capaz de que salga la referencia, si ta puesta en Wikidata. Lo otro de la categoría de datos con fecha de caducidá tovía toi pensándolo, la cosa sería con una plantía tamién, pero hai que organizalu bien. --Omarete (mensaxes) 09:00 21 set 2017 (UTC)

Infobox persona / deportes editar

Por cierto, ¿tú conoces al que fizo la plantía de {{Infobox persona}}? Ye que la sección de deportes ta sin facer, pero nun tengo nin la más mínima idea de qué podría llevar. Ye que ya ye la plantía más buscada de tola wiki. --Omarete (mensaxes) 09:02 21 set 2017 (UTC)

Ye un usuariu vascu que vieno al Alcuentru de Bimenes y fízonosla ellí. Pues contautar con él que de xuru que nos ayuda. --Vsuarezp (alderique) 09:05 21 set 2017 (UTC)

Usuarios activos y wikidata editar

Bones. Lo de los usuarios activos nun sé a quien entruga-y. Ye un valor que debería dar la wiki automáticamente, nun sé por qué sal mal.

Lo de wikidata, ¿a qué te refieres? ¿A actualizar allí los datos? Yo voi faciéndolo a manu al cambear les plantíes. Al menos nes de xeografía. --Omarete (mensaxes) 09:22 28 set 2017 (UTC)

Errores de tradubot editar

Nun te preocupes, ye que los veo nes páxines curties y colos fastbuttons ye un momentín borralos. --Omarete (mensaxes) 09:21 7 och 2017 (UTC)

Vandalismu editar

Anden vandalizando artículos (concretamente'l del Asturleones) por xente non-rexhistrao. Tschai un weyu d'a quando, porfa. Recuerdos.

Causes naturales editar

Lo de causes naturales ye una información de wikidata. Divide les muertes ente les causes naturales y les provocaes (accidentes, suicidios, asesinatos y homicidios). Lo que fice fue modificar la plantía pa que si tenemos una causa de la muerte la ponga y si non salga lo de causes naturales, que paezme que queda meyor. A mi ver "Causes naturales (infartu)" nun me paecía mui normal. Agora saldría sólo "Infartu". De toes formes, podemos tornar en:Death by natural causes, porque l'artículu va siguir saliendo. --Omarete (mensaxes) 21:29 26 och 2017 (UTC)

Enllaz esternu editar

Bones. Ye por coherencia. Toles páxines deberíen terminar cola seición "Enllaces esternos". El que sólo tenga unu nun significa que nun vaya tener más. Nun recuerdo onde, si nel manual d'estilu de fae años o por ehí, venía meyor esplicao. Que por cierto, podíemos mirar pa estandarizar l'orde de les seiciones: -Bibliografía -Ver tamién -Referencies -Enllaces esternos. Y ya que nos ponemos, el formatu d'estes. Hai qu'intentar que los artículos tean toos lo más parecíu posible. Saludos. --Omarete (mensaxes) 11:05 3 pay 2017 (UTC)

P.D.: ¿Aceptes peticiones pa Tradubot? Taría bien facer los artículos d'Alderique:Premios_Óscar

Biografíes editar

Sí. Si mires na Categoría:Wikipedia:Plantíes de biografíes tovía queden munches plantíes distintes. Lo malo son les tornes de tradubot, que cuando tenemos una ya acabada, vuelve a meter un montón d'artículos con ella. Tengo que mirar si con rsgbot puedo quitar toda una plantía y los sos parámetros. --Omarete (mensaxes) 14:16 15 pay 2017 (UTC)

Llingües editar

Ya me puse cola ficha pa les llingües. Esti finde nun sé si me dará tiempu a tenela, así que pa la semana que vien tará disponible. Por cierto, ya que tamos, yera buenu llamar a tolos artículos igual. Unos son "Idioma Tal" y otros "Tal" sin más.

Sobre la ficha de país, ya le metí en tolos países d'África. Pilla tolos parámetros de Wikidata menos 4, que nun esisten esas propiedaes y pa crealas hai que dar mil vueltes y votaciones, así que val más metelas como parámetros llocales. Toy metiéndola en países poco a poco, aprovechando a revisar categoríes, que los nomes ten según el cartafueyu y demás. --Omarete (mensaxes) 10:36 17 pay 2017 (UTC)

Infobox editar

Sí y non. Yo pongo la redireición cuando ya nun hai páxines qu'enllaces a la plantía. Si lo facemos de mano, puede dar problemes al tener parámetros llocales. Home, por poder, puede facese, pero llueu sería complicáu saber les plantíes que queden por borrar. Lo que se puede facer ye un llistáu de plantíes que se redireccionen a la de Persona, pa siguir trabayando como tamos faciendo. Nun sé si soi quien a esplicame. --Omarete (mensaxes) 12:24 21 pay 2017 (UTC)

Categoríes d'actores editar

¿Por qué tas desaniciando les categoríes d'actores d'Estaos Xuníos? Tan perfectamente categorízaos por estaos y actividá, nun entiendo lo que tas faciendo. --Omarete (mensaxes) 13:08 13 avi 2017 (UTC)

Non home, non, si yo solo preguntaba. Esto pasa por nun tener unos criterios claros de categorización. Un criteriu xeneral ye'l de utilidá. Y una categoría con cientos d'artículos nun ye útil. Por eso la de Actores d'Estaos Xuníos ye demasíao xeneral. N'esti casu podemos asegurar que los estaos van tener bastantes actores pa poder facer subcategoríes. Si lo miramos nel casu d'Afganistán, pues sería lo contrariu. Nun sé si tendrán nin un actor, como pa facer categoríes por provincies. Equí sí que sobra con les categoríes actores d'afganistán y como muncho, persones de provincia X. Nun sé si ves a lo que me refiero. --Omarete (mensaxes) 19:17 14 avi 2017 (UTC)

Artículos revisaos editar

Los artículos cola plantía {{revisáu}} ya salen na so categoría. Y si vas a la categoría, ya sal el porcentaxe d'artículos. Yera eso, ¿non? Si quies que la categoría nun se vea nos artículos, anque ellos sí la tengan, habría que poner la plantía {{categoría oculta}} na categoría. Saludos. --Omarete (mensaxes) 23:29 14 avi 2017 (UTC)

Error na Infobox d'Antoon van Dijck editar

Ya ta. La plantía tenía un formatu pal campu del llugar de trabayu que nun dexaba facer el saltu de llínea. --Omarete (mensaxes) 10:09 20 avi 2017 (UTC)

Mares y ríos editar

Pa cordales tenemos {{monte}}. Pa mares y ríos lo había mirao va tiempu pero nun me gustaba la info que tienen en wikidata, yera mui probe y había que dexar munchos parámetros llocales. Tengo que volver a miralo a ver. Pa los videoxuegos sí que paez que tien información completa, esa en breve la faigo: {{videoxuegu}} --Omarete (mensaxes) 10:29 20 avi 2017 (UTC)

Tradubot editar

N'esti casu foi fácil borralos, tolos que taban mal teníen el mesmu patrón: \?. Hai que dir a Desaniciar en masa, en usuariu pones Tradubot, el patrón %\?% y das a ver la llista de páxines. Llueu puedes dexalu como ta y borrar o seleicionar les que quieras na más. --Omarete (mensaxes) 13:12 21 avi 2017 (UTC)

Plantíes wikidata editar

Lo que se me ocurre ye facer un llistáu de plantíes que tengamos que pillen los datos de Wikidata y mirar el númberu d'artículos qu'enllacen a elles. Con un Bot podemos ir actualizando esi datu cada X tiempu, pa tenelu más o menos al día. Otra manera nun se me ocurre. Saludos. --Omarete (mensaxes) 08:35 28 avi 2017 (UTC)