Copa FIFA Confederaciones

(Redirixío dende Copa Confederaciones)

La Copa FIFA Confederaciones (tamién llamada Copa de les Confederaciones o a cencielles Copa Confederaciones) foi un tornéu internacional de fútbol de calter oficial entamáu pola FIFA. Nél participaben los seis equipos campeones de les confederaciones continentales que componen el máximu organismu del fútbol mundial, amás del vixente campeón del mundu y una seleición del país anfitrión pa un total d'ocho contendientes. Foi'l segundu tornéu más importante a nivel de seleiciones entamáu pola FIFA dempués de la Copa Mundial.[1]

Copa FIFA Confederaciones
Xeneral
Tipu de competición competición de seleiciones de fútbol
Deporte fútbol
Organizador FIFA
Historia
Fundación 1992
Desapaición 2019
Competición
Participantes 8
Periodicidá Cada 4 años
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Dende l'añu 2005 apuéstase cada cuatro años; primeramente les primeres ediciones de 1992 y 1995 apostar con un intervalu de trés años, y de 1995 hasta 2005 celebrábase cada dos años. Y dende 2001, (con esceición de 2003) apuéstase un añu antes de la Copa Mundial nel país anfitrión.

Copa Confederaciones foi realizada en diez causes, nes que seis países alzaron la copa: Brasil ye l'equipu más esitosu, con cuatro títulos; Francia sígue-y con dos trofeos; en tantu Arxentina, Méxicu, Dinamarca y Alemaña tituláronse campeones una ocasión. El tornéu presenta un fuerte dominiu de los equipos suramericanos y europeos: los primeres ganaron el títulu en cinco causes, ente que los europeos haber ganáu en cuatro causes y un equipu fora d'estos dos confederaciones xeográfiques llogró llograr el campeonatu: Méxicu, en 1999, equipu perteneciente a Concacaf.

Los máximos goliadores históricos del tornéu son Ronaldinho y Cuauhtémoc Blanco, dambos con 9 goles.

En marzu de 2019, la FIFA confirmó que'l tornéu nun volvería a celebrase y sería reemplazada por una espansión de la Copa Mundial de Clubes de la FIFA, la Copa Árabe de la FIFA 2021, como preludiu de la Copa Mundial de la FIFA 2022.[2][3]

Historia editar

El tornéu nació en 1992 col nome de Copa Rei Fahd y foi entamáu n'Arabia Saudita dende 1992 hasta 1995. En 1997 la FIFA alzar de categoría y aumentó el númberu de participantes a ocho (añadiendo a los equipos participantes al campeón del mundu y al ganador d'Oceanía) y camudó el so nome a Copa FIFA Confederaciones.

Esta competición daba continuidá a otres cites intercontinentales oficiales similares de la dómina. Per un sitiu taba la Copa Artemio Franchi, de la qu'apenes s'apostaron dos ediciones en 1985 y 1993, y na que s'enfrentaben el campeón d'Europa contra'l d'América del Sur. Esti certame yera l'equivalente en seleiciones a la estinguida Copa Intercontinental a nivel clubes y debió el so nome al ex Presidente de l'Asociación Italiana, y posterior Presidente de la UEFA, Artemio Franchi (1922-1983). Per otru llau taba la Copa de Naciones Afro-Asiátiques, que se celebró de manera irregular ente los años 1978 y 2007, y na que los campeones d'África y d'Asia midíen les sos fuercies.[4]

Nun principiu celebrábase cada dos años y hasta 1997 tuvo como sede Arabia Saudita. De 1999 a 2003 llevar a cabu en distintos países; sicasí, la FIFA decidió qu'a partir de 2005 realizárase cada cuatro años, nel añu que preciede la Copa Mundial de Fútbol teniendo la mesma see, esto pa probar la capacidá organizativa del país anfitrión d'esi certame.

En 2001, como anticipu de la Copa Mundial de Fútbol de 2002, foi entamáu por Corea del Sur y Xapón. So esti precedente, Alemaña tamién entamó'l del añu 2005. La siguiente edición celebrar en Sudáfrica del 14 al 28 de xunu de 2009. L'anterior Copa FIFA Confederaciones 2013 celebrar en Brasil y en 2017 llevar a cabu en Rusia.

Nel tornéu de 2003, el mundu viose conmocionáu por cuenta de la muerte del xugador camerunés Marc-Vivien Foé, que morrió por extendimiento del so ventrículu esquierdu nel minutu 71 del partíu de semifinales ente Camerún y Colombia apostáu en Lyon.

== Participantes Copa Confederaciones axunta a los campeones de los distintos torneos continentales de cada confederación y empecipia el so ciclu a partir de la culminación de la Copa Mundial de la FIFA, el ganador ye'l primeru en tener accesu automáticamente a la competición. Darréu sumir los campeones de la Copa Asiática, la Copa Africana de Naciones, la Copa d'Oru, la Copa América, la Copa de les Naciones, la Eurocopa, y el anfitrión del tornéu. Si dalgún país repitir nestos criterios o en dellos casos rehúsa participar, el subcampeón o'l país meyor asitiáu del área del so tornéu ocupa'l llugar de la confederación o del campeón del mundu.[5]

Troféu editar

El primer troféu foi presentáu na edición de 1992 de la Copa del Rei Fahd. Esta copa foi iguada y realizada pola casa Bertoni (la mesma que diseñó la Copa Artemio Franchi y la Copa Mundial). El troféu taba fechu de plata llei y bañáu n'oru. Tenía forma de palmera hexagonal y sobre la mesma atopábase suxeta una esfera en forma de balón de fútbol onde se topaba representáu'l mundu y los sos continentes. Sobre la base de la palmera atopábense grabaos, en caúna de los sos seis esquines, los nomes de los seis confederaciones pertenecientes a la FIFA. Finalmente, la copa atopábase xunida a una base formada por dos aros concéntricos de malaquita. Ente dambos aros taba escrita la lleenda "Copa Intercontinental de Seleiciones pal Rei Fahd" (primero n'árabe y depués n'inglés).

El segundu troféu de Copa Confederaciones foi presentáu na edición de 1997 en reemplazu del antiguu troféu Rei Fahd. Esta nueva copa foi creada por Fritz Jucker y producida pol orfebre Walter Schumacher. La midida de la estauína ye de 44,5 centímetros, con un valumbu máximu de 17 centímetros y un pesu averáu de 7,5 kilogramos. El diámetru del pedestal ye de 17 centímetros.

La copa ta fecha de bronce y bañada n'oru. De la mesma, el troféu ta representáu por una esfera terrestre que simboliza'l mundu y los sos seis continentes. El nome de la competición atopábase grabáu sobre dos bandes en forma de cinta que nacen dende la base de la columna y engaten en forma espiral hasta'l globu. La columna del troféu atopábase montada sobre un pedestal de lapizlázuli suxeta a dos aros concéntricos doraos. Nel centru allugábense seis escudos de les confederaciones, bañaos n'oru, que yeren acompañaos por otru aru concéntricu que los xunía. Finalmente, el pedestal atopábase xuníu a una base de madera hexagonal onde s'allugaben plaques doraes nos sos llaos, pa inscribir el nome de los campeones y les sos respeutives ediciones.

Dende la edición de 2013, el troféu sufrió cambeos significativos. Na cintes en forma d'espiral qu'envolubren el troféu suprimióse'l nome del tornéu. El pedestal foi reemplazáu por unu de mármol azul, perdiendo los sos trés aros concéntricos doraos, pero calteniendo los escudos de les confederaciones. La base hexagonal foi remplazada por otra en forma d'allongamientu del pedestal, que tien nel so frente una placa cola lleenda FIFA Confederations Cup. Nel contrafente de la base atopa una pequeña placa rectangular cola mesma descripción que la placa frontera, xuntando tamién la sede y edición del tornéu en disputa.

Resultaos y estadístiques editar

Campeonatos editar

Esta tabla amuesa les principales resultaos de Copa FIFA Confederaciones.

Añu Sede Campeón Final
Resultáu
Subcampeón Tercer llugar Resultáu Cuartu llugar
Copa Rei Fahd
1992
Detalle
 
Arabia Saudita
 
Arxentina
3:1  
Arabia Saudita
 
Estaos Xuníos
5:2  
Costa de Marfil
1995
Detalle
 
Arabia Saudita
 
Dinamarca
2:0  
Arxentina
 
Méxicu
1:1
5:4 (pen.)
 
Nixeria
Copa FIFA Confederaciones / Copa de les Confederaciones / Copa Confederaciones
1997
Detalle
 
Arabia Saudita
 
Brasil
6:0  
Australia
 
República Checa
1:0  
Uruguái
1999
Detalle
 
Méxicu
 
Méxicu
4:3  
Brasil
 
Estaos Xuníos
2:0  
Arabia Saudita
2001
Detalle
   
Corea del Sur y Xapón
 
Francia
1:0  
Xapón
 
Australia
1:0  
Brasil
2003
Detalle
 
Francia
 
Francia
1:0
(t.e.)
 
Camerún
 
Turquía
2:1  
Colombia
2005
Detalle
 
Alemaña
 
Brasil
4:1  
Arxentina
 
Alemaña
4:3
(t.e.)
 
Méxicu
2009
Detalle
 
Sudáfrica
 
Brasil
3:2  
Estaos Xuníos
 
España
3:2
(t.e.)
 
Sudáfrica
2013
Detalle
 
Brasil
 
Brasil
3:0  
España
 
Italia
2:2
3:2 (pen.)
 
Uruguái
2017
Detalle
 
Rusia
 
Alemaña
1:0  
Chile
 
Portugal
2:1
(t.e.)
 
Méxicu
2021
Detalle
 
Por definir
Por apostase

Equipos editar

 
Mapa según resultaos en Copa Confederaciones y países sedes.

33 equipos distintos participaron a lo llargo de Copa FIFA Confederaciones. De toos estos equipos, solo 13 llegaron a la final del tornéu y 6 algamaron la victoria.

Brasil ye l'equipu más esitosu, al algamar cuatro campeonatos, siguíu por Francia con dos. En términos estadísticos, Brasil ye l'equipu con más victories, siguíu per Francia; tamién, foi la seleición con más participaciones en finales, nun total de 5.

Brasil y Francia son, amás, los únicos equipos que ganaron torneos consecutivamente: Francia llogró dos en 2001 y 2003, ente que los suramericanos llograr tres veces consecutives en 2005, 2009 y 2013. La final de 2009, amás, foi la primera en que se coronó a un tricampeón, Brasil en venciendo 3-2 a los Estaos Xuníos.

De los seis equipos campeones; Brasil, Méxicu y Francia fueron campeones siquier una vegada cuando'l tornéu foi entamáu na so casa. Per otru llau, Brasil, Arxentina, Dinamarca y Francia son los equipos que ganaron un tornéu fora del so continente: n'Arabia Saudita 1997, Alemaña 2005 y Sudáfrica 2009 pal primeru, n'Arabia Saudita 1992 pal segundu, n'Arabia Saudita 1995 pal terceru y en Corea del Sur y Xapón 2001 pal cuartu.

Tocantes a les participaciones, Brasil y Méxicu son los equipos con más eventos apostaos con 7 cada unu, sígenlos Xapón con 5 y Estaos Xuníos y Arabia Saudita con 4.

Palmarés editar

La llista de siguío amuesa a los 22 equipos que tuvieron ente los cuatro meyores de dalguna edición del tornéu.

En cursiva, indícase'l tornéu en que l'equipu foi llocal.

Equipu Campeón Subcampeón Tercer puestu Cuartu puestu
  Brasil 4 (1997, 2005, 2009, 2013) 1 (1999) 1 (2001)
  Francia 2 (2001, 2003)
  Arxentina 1 (1992) 2 (1995, 2005)
  Méxicu 1 (1999) 1 (1995) 2 (2005, 2017)
  Alemaña 1 (2017) 1 (2005)
  Dinamarca 1 (1995)
  Estaos Xuníos d'América 1 (2009) 2 (1992, 1999)
  Australia 1 (1997) 1 (2001)
  España 1 (2013) 1 (2009)
  Arabia Saudita 1 (1992) 1 (1999)
  Xapón 1 (2001)
  Camerún 1 (2003)
  Chile 1 (2017)
  Chequia 1 (1997)
  Turquía 1 (2003)
  Italia 1 (2013)
  Portugal 1 (2017)
  Uruguái 2 (1997, 2013)
  Costa de Marfil 1 (1992)
  Nixeria 1 (1995)
  Colombia 1 (2003)
  Sudáfrica 1 (2009)

Títulos per confederación editar

Confederación Títulos Años
Conmebol (América del Sur) 5 1992, 1997, 2005, 2009 y 2013
UEFA (Europa) 4 1995, 2001, 2003 y 2017
Concacaf (N.-C. América y Caribe) 1 1999

Xugadores editar

Tocantes a partíos apostaos, el brasilanu Dida xugó 22 partíos, récor que se caltién hasta l'actualidá.

Tocantes a goles, los nueve del mexicanu Cuauhtémoc Blanco y el brasilanu Ronaldinho convertir nos xugadores que más goles marcó en tolos eventos de la Copa. Na Copa FIFA Confederaciones 1997, el brasilanu Romário marcó 7 anotaciones, cifra que se caltuvo como la mayor cantidá de goles algamada nun solu eventu, siendo les sos úniques anotaciones en copa confederaciones.

De siguío se listan los xugadores con más anotaciones y partíos n'Copa Confederaciones. En cursiva indíquense los xugadores que se caltienen activos a la fecha.

Xugador Seleición Goles Partíos Media
Cuauhtémoc Blanco   Méxicu 9 8 1.12
Ronaldinho   Brasil 9 13 0.69
Fernando Torres   España 8 9 0.88
Romário   Brasil 7 4 1.75
Adriano   Brasil 7 8 0.87
Marzouk Al-Otaibi   Arabia Saudita 6 4 1.50
David Villa   España 6 8 0.75
Vladimír Šmicer   Chequia 5 5 1.00
Luis Fabiano   Brasil 5 5 1.00
Fred   Brasil 5 5 1.00
Alex   Brasil 5 7 0.71
John Aloisi   Australia 5 7 0.71
Robert Pirès   Francia 5 10 0.50
Xugador Seleición Partíos Goles Media
Dida   Brasil 22 0 0.00
Lúcio   Brasil 17 1 0.05
Pável Pardo   Méxicu 16 1 0.06
Claudio Suárez   Méxicu 14 0 0.00
Ronaldinho   Brasil 13 9 0.69

Entrenadores editar

Diez entrenadores distintos conquistaron el troféu, nengún seleccionador repitió'l títulu. Cabo señalar que tolos entrenadores que ganaron dalgún campeonatu fueron de la mesma nacionalidá de les seleiciones que dirixeron.

Goles editar

Mientres les 9 ediciones de Copa Confederaciones apostaes hasta 2013, 380 goles. D'estos, 5 fueron autogoles.

A nivel de torneos, la Copa FIFA Confederaciones 2013 ye la que tuvieron mayor númberu de goles, con 68 anotaciones nes sos 16 partíos apostaos caúna, mientres el menor númberu foi en 1992 con 18 goles en solu 4 partíos). Considerando'l númberu de partíos, el mayor númberu de goles per partíu foi na Confederaciones de 1992, con 4,5 tantos por alcuentru; la cifra menor, en tantu, foi de 1,93 goles per partíu na Confederaciones de 2001. El mexicanu Cuauhtémoc Blanco y el brasilanu Ronaldinho dambos son los máximos anotadores na historia del tornéu con 9.

Los sorteos de los equipos participantes producieron, n'ocasiones, alcuentros ente seleiciones de nivel bien distintu, lo que se reflexó en goliaes. Sicasí, non tolos alcuentros con un altu númberu de goles anotaos débense namái a goliaes: el partíu con más goles anotaos foi l'apostáu ente España y Tahití na Copa FIFA Confederaciones 2013, que remató con una goliada española por 10:0, siendo este'l mayor resultáu na historia del tornéu, aquel tornéu debíu al amateurismo de la seleición de Tahití amenáronse trés de les máximes goliaes de la historia del tornéu. La final con más anotaciones, en tantu, foi l'apostada en Copa FIFA Confederaciones 1999 por Méxicu y Brasil, que terminó cola victoria de los primeres por 4:3. Tamién destaca la victoria de 6:0 de Brasil sobre Australia na final de 1997, siendo la resultancia más amplia nuna final.

De siguío se listan les mayores goliaes n'Copa FIFA Confederaciones:

Seleición Resultáu Seleición Edición
  España 10:0   Tahití   Brasil 2013
  Uruguái   8:0   Tahití   Brasil 2013
  Brasil   8:2   Arabia Saudita   Méxicu 1999
  Brasil   6:0   Australia   Arabia Saudita 1997
  Emiratos Árabes Xuníos   1:6   República Checa   Arabia Saudita 1997
  Nixeria   6:1   Tahití   Brasil 2013
  Arabia Saudita   0:5   Méxicu   Arabia Saudita 1997
  Nueva Zelanda   0:5   España   Sudáfrica 2009
  Francia   5:0   Corea del Sur     Corea del Sur y Xapón 2001
  Francia   5:0   Nueva Zelanda   Francia 2003
  Arxentina   5:1   Xapón   Arabia Saudita 1995
  Méxicu   5:1   Arabia Saudita   Méxicu 1999
  Exiptu   1:5   Arabia Saudita   Méxicu 1999

Clasificación histórica editar

Pos. Seleición Part. PX PG PE PP GF GC Dif. Puntos Títulos
  Brasil 7 33 23 5 5 78 28 +50 74 4
  Méxicu 7 27 11 6 10 44 43 +1 39 1
  Francia 2 10 9 0 1 24 5 +19 27 2
  Alemaña 3 13 8 2 3 29 22 +7 26 1
  España 2 10 7 1 2 26 8 +18 22
  Estaos Xuníos d'América 4 15 6 1 8 20 20 0 19
  Arxentina 3 10 5 3 2 22 14 +8 18 1
  Australia 4 16 5 3 8 17 25 -8 18
  Xapón 5 17 5 2 10 19 25 -6 17
10°   Uruguái 2 10 5 1 4 22 13 +9 16
11°   Camerún 3 11 4 2 5 7 11 -4 14
12°   Portugal 1 5 3 2 0 9 3 +6 11
13°   Italia 2 8 3 2 3 13 15 -2 11
14°   Arabia Saudita 4 12 3 1 8 13 31 -18 10
15°   Nixeria 2 6 2 2 2 11 7 +4 8
16°   Dinamarca 1 3 2 1 0 5 1 +4 7 1
17°   Chequia 1 5 2 1 2 10 7 +3 7
18°   Turquía 1 5 2 1 2 8 8 0 7
19°   Chile 1 5 1 3 1 4 3 +1 6
20°   Colombia 1 5 2 0 3 5 5 0 6
21°   Corea del Sur 1 3 2 0 1 3 6 -3 6
22°   Sudáfrica 2 8 1 2 5 9 13 -4 5
23°   Exiptu 2 6 1 2 3 8 17 -9 5
24°   Rusia 1 3 1 0 2 3 3 0 3
25°   Tunicia 1 3 1 0 2 3 5 -2 3
26°   Emiratos Árabes Xuníos 1 3 1 0 2 2 8 -6 3
27°   Bolivia 1 3 0 2 1 2 3 -1 2
28°   Iraq 1 3 0 2 1 0 1 -1 2
29°   Grecia 1 3 0 1 2 0 4 -4 1
30°   Canadá 1 3 0 1 2 0 5 -5 1
31°   Nueva Zelanda 4 12 0 1 11 3 32 -29 1
32°   Costa de Marfil 1 2 0 0 2 2 9 -7 0
33°   Tahití 1 3 0 0 3 1 24 -23 0

Premios editar

Mientres la realización de Copa FIFA Confederaciones la organización dispón la entrega de diversos premios d'alcuerdu a la participación de los equipos y xugadores a lo llargo del tornéu. Ensin batura a duldes el principal premiu ye'l títulu de campeón del eventu; l'equipu que llogra coronase como campeón recibe'l Troféu de Copa FIFA Confederaciones por cuatro años (dende 2005).

Goliadores editar

Dende l'entamu del tornéu, unu de los premios más importantes ye al goliador del eventu, esto ye, el xugador qu'anota más goles mientres la realización de la fase final de cada Copa Mundial. Dende los sos entamos el premiu foi instituyíu oficialmente como'l Botín d'Oru». Tamién fueron amás apurríos el botín de plata» y el botín de bronce», pa los xugadores nel segundu y tercer llugar de la estadística de goliadores. Si hai dos o más xugadores cola mesma cantidá de goles, cada unu recibe'l premiu correspondiente, ensin tomar en cuenta la cantidá de minutos xugaos per caúnu o si los goles fueron anotaos en penaltis. Estadísticamente, destácase la Copa Confederaciones 2001, na qu'hubo 7 goliadores, siendo la menor cantidá de goles marcaos por un goliador con solu dos anotaciones cada unu.

Copa Goliador Goles
  Arabia Saudita 1992   Gabriel Batistuta 2
  Bruce Murray 2
  Arabia Saudita 1995   Luis García 3
  Arabia Saudita 1997   Romário 7
  Méxicu 1999   Ronaldinho 6
  Cuauhtémoc Blanco 6
  Marzouk Al-Otaibi 6
    Corea del Sur / Xapón 2001   Shaun Murphy
  Éric Carrière
  Robert Pirès
  Patrick Vieira
  Sylvain Wiltord
  Takayuki Suzuki
  Hwang Sun-Hong
2
  Francia 2003   Thierry Henry 4
  Alemaña 2005   Adriano 5
  Sudáfrica 2009   Luís Fabiano 5
  Brasil 2013   Fernando Torres 5
  Fred 5
  Rusia 2017   Timo Werner
  Leon Goretzka
  Lars Stindl
3

Balón d'Oru editar

El premiu «Balón d'Oru» ye apurríu al meyor xugador de cada edición de Copa FIFA Confederaciones. Esta reconocencia apurrir dende la creación del tornéu. Nes primeres dos ediciones en 1992 y 1995 nun s'apurrieron el balón de plata y bronce, si non hasta la edición de 1997.

Copa Balón d'Oru Equipu Balón de Plata Equipu Balón de Bronce Equipu.
  Arabia Saudita 1992 Fernando Redondo   Arxentina - -
  Arabia Saudita 1995 Brian Laudrup   Dinamarca - -
  Arabia Saudita 1997 Denílson   Brasil Romário   Brasil Vladimír Šmicer   Chequia
  Méxicu 1999 Ronaldinho   Brasil Cuauhtémoc Blanco   Méxicu Marzouq Al-Otaibi   Arabia Saudita
    Corea del Sur / Xapón 2001 Robert Pirès   Francia Patrick Vieira   Francia Hidetoshi Nakata   Xapón
  Francia 2003 Thierry Henry   Francia Tuncay Şanlı   Turquía Marc-Vivien Foé   Camerún
  Alemaña 2005 Adriano   Brasil Juan Román Riquelme   Arxentina Ronaldinho   Brasil
  Sudáfrica 2009 Kaká   Brasil Luís Fabiano   Brasil Clint Dempsey   Estaos Xuníos d'América
  Brasil 2013 Neymar   Brasil Andrés Iniesta   España Paulinho   Brasil
  Rusia 2017 Julian Draxler   Alemaña Alexis Sánchez   Chile Leon Goretzka   Alemaña

Guante d'Oru editar

El premiu «Guante d'Oru» ye apurríu dende la Confederaciones de 2005 al meyor porteru de cada tornéu.

Copa Seleición Porteru
  Alemaña 2005   Méxicu Oswaldo Sánchez
  Sudáfrica 2009   Estaos Xuníos Tim Howard
  Brasil 2013   Brasil Júlio César
  Rusia 2017   Chile Claudio Bravo

Premiu al xuegu llimpiu editar

El Premiu al xuegu llimpiu» ye apurríu dende la Confederaciones de 1997 al equipu cola meyor disciplina de cada tornéu.

Copa Seleición
  Arabia Saudita 1997   Sudáfrica
  Méxicu 1999   Nueva Zelanda y   Brasil
    Corea del Sur y Xapón 2001   Xapón
  Francia 2003   Xapón
  Alemaña 2005   Grecia
  Sudáfrica 2009   Brasil
  Brasil 2013   España
  Rusia 2017 Alemaña  Alemaña

Equipu estelar editar

En cada tornéu, dende 2009 escuéyese un "equipu estelar" en que se listan los meyores xugadores de cada eventu en caúna de les posiciones.

Copa FIFA Confederaciones Sudáfrica 2009
Porteru Defensores Mediocampistes Delanteros
  Tim Howard   Joan Capdevila

  Carles Puyol

  Lúcio

  Maicon

  Kaká

  Mohamed Aboutrika

  Clint Dempsey

  Fernando Torres

  David Villa

  Luís Fabiano

Copa FIFA Confederaciones Brasil 2013
Porteru Defenses Mediocampistes Delanteros
  Júlio César   David Luiz
  Thiago Silva
  Sergio Ramos
  Dani Alves
  Andrés Iniesta
  Andrea Pirlo
  Paulinho
  Neymar
  Fernando Torres
  Fred

Gol del tornéu editar

Copa Seleición Autor del gol Seleición contraria
  Brasil 2013   Uruguái Luis Suárez   España
  Rusia 2017   Méxicu Marco Fabián   Alemaña

Tripletes o más editar

De siguío detállense los tripletes consiguíos a lo llargo de la competición.

Fecha Xugador Goles Local Resultáu Visitante Edición
17/12/1997   Vladimír Šmicer        Emiratos Árabes Xuníos 1:6   República Checa   1997
21/12/1997   Ronaldo        Brasil 6:0   Australia   1997
25/7/1999   Cuauhtémoc Blanco        Méxicu 5:1   Arabia Saudita   1999
29/7/1999   Marzouq Al-Otaibi        Exiptu 1:5   Arabia Saudita   1999
1/8/1999   Ronaldinho       Brasil 8:2   Arabia Saudita   1999
18/6/2005   Luciano Figueroa       Australia 2:4   Arxentina   2005
14/6/2009   Fernando Torres       Nueva Zelanda 0:5   España   2009
17/6/2013   Nnamdi Oduamadi       Tahití 1:6   Nixeria   2013
20/6/2013   Fernando Torres        España 10:0   Tahití   2013
20/6/2013   David Villa       España 10:0   Tahití   2013
23/6/2013   Abel Hernández        Uruguái 8:0   Tahití   2013

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar