José Néstor Pékerman

futbolista arxentín

José Néstor Pékerman Krimen (3 de setiembre de 1949Villa Domínguez) ye un ex-futbolista y direutor téunicu arxentín. Anguaño desempéñase como entrenador de la Seleición Colombiana. Dirixó les seleiciones xuveniles de l'Arxentina ganando 3 Mundiales de la categoría Sub-20, llegando dempués a la Seleición Arxentina ente'l periodu 2004-2006 dirixendo'l mundial d'Alemaña 2006. Nel ralu entendíu ente'l 2007-2008 dirixó al Deportivo Toluca en Méxicu y a los Tigres de la UANL en 2009.

José Néstor Pékerman
Vida
Nacimientu Villa Domínguez3 de setiembre de 1949 (74 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu
Oficiu futbolistaentrenador de fútbol
Trayeutoria
  Equipu
1974–1977 Deportivo Independiente Medellín (es) Traducir 101(15)
1970–1974 Asociación Atlética Arxentinos Juniors 134(12)
  Entrenador
2021–2023   seleición masculina de fútbol de Venezuela
Club Atlético Chacarita Juniors (es) Traducir
Posición o especialidá centrocampista
Pesu 74 kg
Altor 176 cm
Premios
Cambiar los datos en Wikidata

Con solu trés meses d'edá instalar xunto a los sos padres en Puertu Ibicuy (Entre Ríos), llugar onde se crió y vivió la so mocedá, p'asina camudase a Buenos Aires a los 12 años d'edá.

Futbolista editar

 
José Néstor Pekerman n'Argentinos Juniors en 1968.

Como futbolista desempeñar na posición de volante de contención. Con tan solo 16 años d'edá debutó para Argentinos Juniors el 21 d'agostu de 1966, partíu nel cual el so club cayó ganáu por 4-0 ante San Lorenzo y el so primer gol foi'l 27 de setiembre de 1968 cuando'l so club ganó 3-1 contra'l Platense. Pékerman llegó a xugar 133 partíos na Primer División d'Arxentina nos cualos convirtió 12 goles. Darréu foi tresferíu al Independiente Medellín onde convirtió 15 goles en 101 partíos. Por cuenta de una mancadura na rodía tuvo de terminar la so carrera de futbolista a los 28 años. José Néstor Pékerman forma parte de la historia de l'Asociación Atlética Argentinos Juniors siendo consideráu pol club una "Gloria del Pebidal". [2] Mientres 10 años foi'l coordinador de les divisiones menores d'Argentinos Juniors con gran ésitu, polo que llegó a les seleiciones xuveniles arxentines y depués a la mayor.

La pensión de futbolistes del club de La Paternal lleva'l so nome.

Dempués del so retiru como futbolista mientres dalgún periodu pa poder sostener a la so familia tuvo d'emplegase en dellos trabayos, ente ellos el de taxista en Buenos Aires.

Direutor téunicu editar

Entamos y Xuveniles de l'Arxentina editar

Depués d'adquirir esperiencia en clubes como Argentinos Juniors, Estudiantes de Caseros y Chacarita Juniors, cumpliendo'l rol de segundu entrenador de Ricardo Trigilli, entrenador que lu fixo debutar como xugador, empezó la so carrera dirixendo les inferiores de Chacarita Juniors. Depués siguió como entrenador de les inferiores d'Argentinos Juniors y de Colo-Colo en Chile. En 1994, a pesar d'un currículum non bien destacáu hasta esi momentu, el proyeutu de Pékerman ganó la convocatoria fecha pola AFA pa dirixir la seleición nacional xuvenil de fútbol d'Arxentina. José Néstor Pékerman demostró la so valía consiguiendo trés campeonatos mundiales de la categoría Sub-20 (1995,[3] 1997[4] y 2001[5]), dos campeonatos suramericanos Sub 20 (Chile 1997 y Arxentina 1999) y el Tornéu Esperances de Toulon Sub-21 en 1998. Nel 2000 llogró'l Premiu Konex de Platino al meyor direutor téunicu de la década, premiu compartíu con Carlos Bianchi.

Participaciones en Mundiales Categoría Sub-17 editar

bgcolor=cc9966
Mundial See Resultáu
Copa Mundial de Fútbol Sub-17 de 1995   Ecuador Tercer llugar
Copa Mundial de Fútbol Sub-17 de 1997   Exiptu Cuartos de final

Participaciones en Mundiales Categoría Sub-20 editar

bgcolor=gold
Mundial See Resultáu
Copa Mundial de Fútbol Xuvenil de 1995   Qatar Campeón
Copa Mundial de Fútbol Xuvenil de 1997   Malasia Campeón
Copa Mundial de Fútbol Xuvenil de 1999   Nixeria Octavos de Final
Copa Mundial de Fútbol Xuvenil de 2001   Arxentina Campeón

Club Deportivo Leganés (España) editar

Nel añu 2003 José P. tuvo un curtiu pasu nel fútbol español, cuando l'arxentín Daniel Grinbank adquirió la mayoría del Club Deportivo Leganés perteneciente a la Segunda División d'España, nesta ocasión Pékerman cumplía'l cargu de Direutor Deportivo.[6] A media temporada'l dueñu Daniel Grinbank dexa al equipu y de la mesma ye inminente la salida del entrenador Carlos Aimar, José Pékerman ufiertar a dirixir al equipu pero la Real Federación Española de Fútbol nun lo dexó por cuenta de que por reglamentu tenía de cumplir un mínimu de 3 años como entrenador profesional.[7] El club baxó a Segunda B, abasnando problemes económicos y una perda pa Daniel Grinbank d'aproximao 2,5 millones d'euros.

Seleición Arxentina editar

Na Copa Mundial de Fútbol de 2002 Pékerman desempeñóse como Coordinador Xeneral de les Seleiciones Arxentines y tres l'arrenunciu de Marcelo Bielsa a la seleición mayor nel 2004 ufiertóse-y el puestu y aceptar[8] dempués de refugalo nel añu de 1998 tres la salida de Daniel Passarella. El so debú nun pudo ser meyor, al gana-y al combináu uruguayu 4-2 nel Estadiu Monumental Antonio Vespucio Liberti como parte de la eliminatoria mundialista.[9]

En 2005, la seleición, sol so mandu llogró la clasificación a la Copa Mundial de Fútbol de 2006, y tiempu dempués llogró'l segundu puestu na Copa FIFA Confederaciones 2005 en perdiendo la gran final contra l'hasta esi entós campeón del mundu Brasil.[10].

Na primer ronda del mundial l'equipu de Pékerman clasificóse fácil y llogró una goliada al vencer 6-0 a la Seleición de fútbol de Serbia y Montenegro,[11] p'asina pasar a octavos de final, onde lu ganaron a Méxicu, pero'l suañu arxentín detener en Cuartos de Final frente a la seleición llocal (Alemaña) en tanda de penaltis,[12] quedando l'Arxentina en 5° llugar de la Copa Mundial. Depués de la eliminación anunció nuna conferencia de prensa, que dexaría'l so cargu como direutor téunicu de la seleición absoluta albiceleste: "Yo creo qu'esto se terminó, ye'l fin d'un ciclu y nun voi siguir", fueron les tayantes pallabres del entrenador.[13]

Los xugadores de la Seleición de fútbol d'Arxentina destacaron la so gran capacidá como téunicu. El Presidente de l'AFA, Julio Grondona solicitó-y que reconsidere l'abandonar el so cargu como entrenador del equipu, pero tres llargues xuntes el téunicu siguió cola so postura y arrenunció definitiva y oficialmente al cargu d'entrenador. Foi asocedíu nel cargu por Alfio Basile.

Participaciones en Copes del Mundu editar

Mundial See Resultáu
Copa Mundial de Fútbol de 2006   Alemaña Cuartos de final

Deportivo Toluca (Méxicu) editar

Ente'l periodu 2007-2008 dirixó al Deportivo Toluca,[14] na Ciudá del mesmu nome que ye la capital del Estáu de Méxicu faciendo un gran llabor na so primer campaña col equipu mexicanu (Apertura 2007) llegando a la liguilla como 2° llugar na tabla xeneral siendo esaniciáu en cuartos de final pol equipu de la UNAM con un arbitraxe polémicu en contra del so equipu,[15] pal Tornéu Clausura 2008 volvió clasificar al equipu a la liguilla (5° llugar de la tabla xeneral) volviendo ser esaniciaos en Cuartos de Final con otru arbitraxe bien polémicu contra'l Deportivo Toluca pero agora a manes del Club San Luis.[16]

Néstor Pékerman llegó a los Diaños Coloraos relevando nel cargu a el so compatriota Américo Gallego, quien conquistó'l Tornéu Apertura 2005 nel so primer campeonatu al frente del equipu. El Club Toluca foi asina'l primer equipu profesional que dirixó José Néstor Pékerman nun cargu permanente, yá que enantes namái había empobináu interinamente a Argentinos Juniors por dos partíos por falta d'entrenador.

A pesar del interés en retenelo amosáu pola directivu, el miércoles 28 de mayu de 2008 faise oficial la salida de José Pékerman,[17] argumentando qu'una cuestión de tipu familiar torgába-y siguir en Méxicu. Nel so llugar contratar al mexicanu José Manuel Chepu de la Torre.

Tigres UANL (Méxicu) editar

 
José Pekerman xunto a Oscar Antonio Gissi.

Dempués de nun trabayar mientres 8 meses, a finales de febreru de 2009 entamó un nuevu retu na so carrera profesional, agora como entrenador de los Tigres de la UANL na Primer División de Méxicu.[18] L'equipu taba en serios problemes de descensu y la so misión yera salvalo, llográndolo na última xornada del tornéu. A pesar d'alcanzáu l'oxetivu, el so pasu polos Tigres terminó'l llunes 25 de mayu de 2009, dempués el club América ufiérta-y 10 mdd por dirixir al club pero decide que non.[19] con una sola victoria mientres los 10 partíos que dirixó. Foi sustituyíu nel so cargu pol entrenador mexicanu Daniel Guzmán.

Seleición Colombia editar

El xueves 5 de xineru de 2012 llegó a la Seleición Colombiana,[20] confirmando'l so debú pal día 29 de febreru de 2012 frente al escoyíu de Méxicu. Partíu nel cual debutó con ésitu yá que terminaría 2-0 a favor del conxuntu 'cafeteru'. Con goles de Falcao al minutu 36' del primer tiempu y Juan Guillermo Cuadrado al minutu 14' de la etapa complementaria.[21]

Pa él, dirixir en Colombia, fai parte del so autosuperación personal, yá que nesti país foi onde se mancó xugando pal Independiente Medellín, teniendo solo 8 años como xugador activu, lo que lo marxinó como futbolista y poro, obligar a rematar cola so carrera, amás de la nacencia d'una de les sos fíes en Medellín, Colombia. Foi escoyíu como'l meyor Direutor Téunicu d'América según la encuesta del diariu uruguayu El País, gracies a les destacaes resultancies de la seleición colombiana nel añu 2012.[22] El 3 de xineru de 2013 la IFFHS allugar como Octavu meyor Direutor Téunicu del mundu tocantes a seleiciones nacionales, dirixendo a Colombia.

Colombia na era Pékerman convirtióse nuna de les meyores seleiciones del mundu. Con un total de 27 partíos apostaos oficialmente, con un saldu de 15 victories, 5 empates y 7 derrotes. Resultaos que-y dieron un rendimientu de 60,92 % y un permediu de 1.5 goles per partíu. Allugando a la seleición na segunda posición de la Eliminatoria suramericana apostada la décima sesta xornada.[23] El 11 de setiembre la FIFA allugó a Colombia nel quintu puestu tres la doble xornada contra Ecuador y Uruguái na que ganó contra'l primeru y perdió contra'l segundu, respeutivamente.[24]

El 11 d'ochobre de 2013, Colombia clasificó anticipadamente al mundial Brasil de 2014, nel so penúltimu partíu na eliminatoria, n'empatando cola seleición de Chile nel estadiu Metropolitanu de Barranquilla, nun partíu apertao y apostao nel cual l'escoyíu chilenu empezó ganando na primer parte con un marcador de 3-0, pero de manera sorprendente y demostrando la capacidá téunica de Pekerman, el conxuntu "cafeteru" llogró consiguir l'empate igualando la resultancia 3 por 3 nel segundu tiempu y llogrando asina, dempués de 16 años, volver a una copa mundial. Como culminación de la eliminatoria suramericana venció por marcador 2 - 1 al escoyíu Paraguayu, llogrando con este, 30 puntos con +13, allugándola na segunda posición de la tabla d'eliminatories y consagrando el so lideralgu como cabeza de serie o grupu nel sortéu del Mundial Brasil 2014. El 14 de payares de 2013 gána-y al escoyíu de Bélxica por 2-0, que para munchos yera'l partíu más curiosu de fechar FIFA, una y bones la seleición europea yera denominada la "seleición revelación", ganar con goles de Radamel Falcao y Víctor Ibarbo.

Gracies a la escelente campaña que xestionó Pékerman cola Seleición Colombia, llogrando la clasificación al Mundial de la FIFA Brasil 2014, el presidente Juan Manuel Santos ufiertó-y por entrevista radial la nacionalidá colombiana, como un xestu d'agradecimientu en nome de los 47 millones de colombianos al términu del partíu contra Chile en Barranquilla y polos llazos que lo xunen al país.[25]

Nel Mundial de Brasil 2014, con Colombia, ganó los primeros cuatro partíos. Ante Grecia (3-0), Costa de Marfil (2-1) y Xapón (4-1) na primer fase y a Uruguái (2-0) n'octavos. Con ello completó nueve partíos invictu nel campeonatu mundial, teniendo en cuenta los alcuentros apostaos en 2006 con Arxentina, con ello iguala'l récor del italianu Vittorio Pozzo; y llevó a la seleición colombiana a cuartos de final en Brasil 2014 al gana-y a Uruguái 2-0 nel estadiu Maracaná, llogrando una fazaña histórica pa la seleición colombiana a la que llogró llevar per primer vegada hasta cuartos de final d'una cita mundialista.[26] El suañu 'cafeteru' terminó ante Brasil, que ganó (2-1) y punxo fin a la participación de Colombia nel mundial de Brasil 2014.[27]

El 19 d'agostu de 2014, ratificar a José Pekerman como Direutor Téunicu de la seleición de Colombia hasta l'añu 2018.[28]

Na Copa América 2015, Colombia empezó con derrota ante Venezuela por 1-0 con gol de Salomón Rondón. Depués, ganaría a Brasil por 1-0 con gol de Jeison Murillo. Empató 0-0 con Perú, y pasó a cuartos de final como'l segundu meyor tercer equipu, pa enfrentar a Arxentina en Viña del Mar. Colombia foi esaniciada en cuartos de final ante Arxentina, na tanda de penaltis por 5-4.[29]

Depués na Copa América Centenariu 2016 el combináu colombianu sería arrexuntáu nel grupu A xunto al organizadores Estaos Xuníos, Paraguái y Costa Rica. El cuadru de Pekerman empezaría venciendo nel primer partíu por 2-0 a los norteamericanos nel Lives Stadium de San Francisco, depués ganaríen nuevamente pero esta vegada por 2-1 a la Seleición Guaraní, pa rematar perderíen sorpresivamente por 3-2 ante Costa Rica, quedando segundos del grupu con 6 puntos y una diferencia de +2 goles a favor. Nos cuartos de final empataríen ensin goles ante Perú, ganando na tanda de penaltis por 5-3. Depués nes semifinales seríen ganaos por Chile (futuru campeón del tornéu) por 2-0. Finalmente, Colombia quedar col tercer llugar en venciendo por un solitariu gol a los Estaos Xuníos.

Tres una irregular y complicada eliminatoria, la seleición de Pékerman y los sos collaboradores na penúltima fecha recibió nel so postreru partíu como llocal a Paraguái cayendo por 1-2, asitiando en peligru la clasificación. Colombia solo sacó 3 puntos de los postreros 4 partíos de les clasificatorias frutu d'esa irregularidá. El 10 d'ochobre de 2017 Colombia clasificar na última fecha, cuarta con 27 puntos, pa la Copa Mundial Rusia 2018 dempués d'empatar como visitante 1-1 ante Perú.

Participaciones en Copes del Mundu editar

Mundial See Resultáu
Copa Mundial de Fútbol de 2014   Brasil Cuartos de final
Copa Mundial de Fútbol de 2018   Rusia Por Apostar

Participaciones en Copa América editar

Copa See Resultáu
Copa América 2015   Chile Cuartos de final
Copa América 2016   Estaos Xuníos d'América Tercer puestu

Datos cola Seleición Colombia editar

Resultaos cola Seleición Colombia (hasta'l 23 de Marzu de 2018).
# Fecha Llugar Oponente Marcador Competición
1 29 de febreru de 2012 Sun Life Stadium, Miami, Estaos Xuníos   Méxicu 2 – 0 Amistosu
2 3 de xunu de 2012 Estadiu Nacional de Perú, Lima, Perú   Perú 1 – 0 Clasificación al Mundial Brasil 2014
3 10 de xunu de 2012 Estadiu Olímpicu Atahualpa, Quitu, Ecuador   Ecuador 0 – 1 Clasificación al Mundial Brasil 2014
4 7 de setiembre de 2012 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Uruguái 4 – 0 Clasificación al Mundial Brasil 2014
5 11 de setiembre de 2012 Estadiu Monumental David Arellano, Santiago de Chile, Chile   Chile 3 – 1 Clasificación al Mundial Brasil 2014
6 12 d'ochobre de 2012 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Paraguái 2 – 0 Clasificación al Mundial Brasil 2014
7 16 d'ochobre de 2012 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Camerún 3 – 0 Amistosu
8 14 de payares de 2012 MetLife Stadium, Nueva Jersey, Estaos Xuníos   Brasil 1 – 1 Amistosu
9 6 de febreru de 2013 Sun Life Stadium, Miami, Estaos Xuníos   Guatemala 4 – 1 Amistosu
10 22 de marzu de 2013 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Bolivia 5 – 0 Clasificación al Mundial Brasil 2014
11 26 de marzu de 2013 Estadiu Cachamay, Puertu Ordaz, Venezuela   Venezuela 0 – 1 Clasificación al Mundial Brasil 2014
12 7 de xunu de 2013 Estadiu Monumental, Buenos Aires, Arxentina   Arxentina 0 – 0 Clasificación al Mundial Brasil 2014
13 11 de xunu de 2013 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Perú 2 – 0 Clasificación al Mundial Brasil 2014
14 14 d'agostu de 2013 Mini Estadi FC Barcelona, Barcelona, España   Serbia 1 – 0 Amistosu
15 6 de setiembre de 2013 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Ecuador 1 – 0 Clasificación al Mundial Brasil 2014
16 10 de setiembre de 2013 Estadiu Centenariu, Montevidéu, Uruguái   Uruguái 0 – 2 Clasificación al Mundial Brasil 2014
17 11 d'ochobre de 2013 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Chile 3 – 3 Clasificación al Mundial Brasil 2014
18 15 d'ochobre de 2013 Estadiu Defensores del Chaco, Asunción, Paraguái   Paraguái 2 – 1 Clasificación al Mundial Brasil 2014
19 14 de payares de 2013 Estadiu Rei Balduino, Bruxeles, Bélxica   Bélxica 2 – 0 Amistosu
20 19 de payares de 2013 Estadiu Ámsterdam Arena, Ámsterdam, Países Baxos   Países Baxos 0 – 0 Amistosu
21 5 de marzu de 2014 Mini Estadi FC Barcelona, Barcelona, España   Tunicia 1 – 1 Amistosu
22 31 de mayu de 2014 Estadiu Nuevu Gasómetru, Buenos Aires, Arxentina   Senegal 2 – 2 Amistosu
23 6 de xunu de 2014 Estadiu Nuevu Gasómetru, Buenos Aires, Arxentina   Xordania 3 – 0 Amistosu
24 14 de xunu de 2014 Estadiu Governador Magalhães Pinto, Belo Horizonte, Brasil   Grecia 3 – 0 Copa Mundial de Fútbol de 2014
25 19 de xunu de 2014 Estadiu Mané Garrincha, Brasilia, Brasil   Costa de Marfil 2 – 1 Copa Mundial de Fútbol de 2014
26 24 de xunu de 2014 Estadiu Arena Pantanal, Cuiabá, Brasil   Xapón 4 – 1 Copa Mundial de Fútbol de 2014
27 28 de xunu de 2014 Estadiu Maracaná, Rio de Janeiro, Brasil   Uruguái 2 – 0 Copa Mundial de Fútbol de 2014
28 4 de xunetu de 2014 Estadiu Castelão, Ceará, Brasil   Brasil 1 – 2 Copa Mundial de Fútbol de 2014
29 5 de setiembre de 2014 Sun Life Stadium, Miami, Estaos Xuníos   Brasil 0 – 1 Amistosu
30 10 d'ochobre de 2014 Estadiu Red Bull Arena, Nueva Jersey, Estaos Xuníos   El Salvador 3 – 0 Amistosu
31 14 d'ochobre de 2014 Estadiu Red Bull Arena, Nueva Jersey, Estaos Xuníos   Canadá 1 – 0 Amistosu
32 14 de payares de 2014 Estadiu Craven Cottage, Londres, Inglaterra   Estaos Xuníos d'América 2 – 1 Amistosu
33 18 de payares de 2014 Estadiu Stožice, Liubliana, Eslovenia   Eslovenia 1 – 0 Amistosu
34 26 de marzu de 2015 Bahrain National Stadium, Bahréin   Baḥréin 6 – 0 Amistosu
35 30 de marzu de 2015 Estadiu Xeque Zayed, Kuwait   Kuwait 3 – 1 Amistosu
36 6 de xunu de 2015 Estadiu Diego Armando Maradona, Buenos Aires, Arxentina   Costa Rica 1 – 0 Amistosu
37 14 de xunu de 2015 Estadiu El Teniente, Rancagua, Chile   Venezuela 0 – 1 Copa América 2015
38 17 de xunu de 2015 Estadiu Monumental (Chile), Santiago, Chile   Brasil 1 – 0 Copa América 2015
39 21 de xunu de 2015 Estadiu Germán Becker, Temuco, Chile   Perú 0 – 0 Copa América 2015
40 26 de xunu de 2015 Estadiu Sausalito, Viña del Mar, Chile   Arxentina 0 – 0 (4 – 5) Copa América 2015
41 8 de setiembre de 2015 Estadiu Red Bull Arena, Nueva Jersey, Estaos Xuníos   Perú 1 – 1 Amistosu
42 8 d'ochobre de 2015 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Perú 2 – 0 Clasificación al Mundial Rusia 2018
43 13 d'ochobre de 2015 Estadiu Centenariu, Montevidéu, Uruguái   Uruguái 0 – 3 Clasificación al Mundial Rusia 2018
44 13 de payares de 2015 Estadiu Nacional de Santiago, Santiago, Chile   Chile 1 – 1 Clasificación al Mundial Rusia 2018
45 17 de payares de 2015 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Arxentina 0 – 1 Clasificación al Mundial Rusia 2018
46 24 de marzu de 2016 Estadiu Hernando Siles, La Paz, Bolivia   Bolivia 3 – 2 Clasificación al Mundial Rusia 2018
47 29 de marzu de 2016 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Ecuador 3 – 1 Clasificación al Mundial Rusia 2018
48 29 de mayu de 2016 Estadiu Marlins Park, Miami, Estaos Xuníos   Haití 3 – 1 Amistosu
49 3 de xunu de 2016 Estadiu Levi's Stadium, Santa Clara, Estaos Xuníos   Estaos Xuníos d'América 2 – 0 Copa América 2016
50 7 de xunu de 2016 Estadiu Rose Bowl, Los Angeles, Estaos Xuníos   Paraguái 2 – 1 Copa América 2016
51 11 de xunu de 2016 Estadiu NRG, Houston, Estaos Xuníos   Costa Rica 2 – 3 Copa América 2016
52 17 de xunu de 2016 MetLife Stadium, East Rutherford, Estaos Xuníos   Perú 0 – 0 (4 – 2) Copa América 2016
53 22 de xunu de 2016 Estadiu Soldier Field, Chicago, Estaos Xuníos   Chile 0 – 2 Copa América 2016
54 25 de xunu de 2016 Estadiu Universidad Phoenix, Glendale, Estaos Xuníos   Estaos Xuníos d'América 1 – 0 Copa América 2016
55 1 de setiembre de 2016 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Venezuela 2 – 0 Clasificación al Mundial Rusia 2018
56 6 de setiembre de 2016 Estadiu Arena da Amazônia, Manaus, Brasil   Brasil 1 – 2 Clasificación al Mundial Rusia 2018
57 6 d'ochobre de 2016 Estadiu Defensores del Chaco, Asunción, Paraguái   Paraguái 1 – 0 Clasificación al Mundial Rusia 2018
58 11 d'ochobre de 2016 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Uruguái 2 – 2 Clasificación al Mundial Rusia 2018
59 10 de payares de 2016 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Chile 0 – 0 Clasificación al Mundial Rusia 2018
60 16 de payares de 2016 Estadiu San Juan del Bicentenariu, San Juan, Arxentina   Arxentina 0 – 3 Clasificación al Mundial Rusia 2018
61 25 de xineru de 2017 Estadiu João Havelange, Rio de Janeiro, Brasil   Brasil 0 – 1 Amistosu
62 23 de marzu de 2017 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Bolivia 1 – 0 Clasificación al Mundial Rusia 2018
63 28 de marzu de 2017 Estadiu Olímpicu Atahualpa, Quitu, Ecuador   Ecuador 2 – 0 Clasificación al Mundial Rusia 2018
64 7 de xunu de 2017 Estadiu Nueva Condomina, Murcia, España   España 2 – 2 Amistosu
65 13 de xunu de 2017 Coliseum Alfonso Pérez, Getafe, España   Camerún 4 – 0 Amistosu
66 31 d'agostu de 2017 Polideportivu de Pueblu Nuevu, San Cristóbal, Venezuela   Venezuela 0 – 0 Clasificación al Mundial Rusia 2018
67 5 de setiembre de 2017 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Brasil 1 – 1 Clasificación al Mundial Rusia 2018
68 5 d'ochobre de 2017 Estadiu Metropolitanu Roberto Meléndez, Barranquilla, Colombia   Paraguái 1 – 2 Clasificación al Mundial Rusia 2018
69 10 d'ochobre de 2017 Estadiu Nacional de Perú, Lima, Perú   Perú 1 – 1 Clasificación al Mundial Rusia 2018
70 10 de payares de 2017 Estadiu Mundialista de Suwon, Suwon, Corea del Sur   Corea del Sur 1 – 2 Amistosu
71 14 de payares de 2017 Olympic Sports Center, Chongqing, China   China 4 – 0 Amistosu
72 23 de marzu de 2018 Estadiu de Francia, París, Francia   Francia 3 – 2 Amistosu
73 27 de marzu de 2018 Estadiu Craven Cottage, Londres, Inglaterra   Australia 0 – 0 Amistosu
Estadístiques de partíos
Añu PX PG PE PP GF GC DG Rend. %
2012 8 6 1 1 16 3 13 79.17%
2013 12 7 3 2 20 8 12 66.67%
2014 13 9 2 2 24 9 15 74.36%
2015 12 5 4 3 15 8 7 52.78%
2016 15 8 2 3 22 14 8 57.78%
2017 11 4 4 3 17 9 8 48.5%

Clubes editar

Como xugador editar

Club País Añu Partíos Goles
Argentinos Juniors   Arxentina 1966-1974 134 12
Independiente Medellín   Colombia 1974-1978 101 15

Como entrenador editar

Club País Añu
Seleición Sub-20 d'Arxentina   Arxentina 1994-2001
Seleición d'Arxentina   Arxentina 2004-2006
Deportivo Toluca   Méxicu 2007-2008
Tigres de la UANL   Méxicu 2009
Seleición de Colombia   Colombia 2012 - Presente

Estadístiques como DT editar

  • Actualizáu'l 05/06/18
Equipu Tornéu Estadístiques
PX  G  E  P  GF  GC  DG Efectividá%
  Arxentina Sub-17
Suramericanu 1995 6 4 1 1 12 4 +8 72%
Copa Mundial 1995 6 5 0 1 12 4 +8 83%
Suramericanu 1997 7 4 1 2 15 6 +9 61,90%
Copa Mundial 1997 4 2 1 1 3 2 +1 58,33%
Total 23 15 3 5 42 16 +26 69,56%
  Arxentina Sub-20 Panamericanos 1995 6 5 0 1 10 4 +6 83%
Suramericanu 1995 7 5 1 1 10 3 +7 76,19%
Copa Mundial 1995 6 5 0 1 12 3 +9 83%
Suramericanu 1997 9 5 3 1 18 7 +11 66%
Copa Mundial 1997 7 6 0 1 15 7 +8 85,71%
Suramericanu 1999 9 8 0 1 21 3 +18 88%
Copa Mundial 1999 4 1 1 2 2 5 -3 33%
Suramericanu 2001 9 5 3 1 13 6 +7 66%
Copa Mundial 2001 7 7 0 0 27 4 +23 100%
Total 64 47 8 9 128 42 +86 77,60%
  Arxentina Sub-23 Preolímpicu 2000 7 3 1 3 12 9 +3 47,61%
Total 7 3 1 3 12 9 +3 47,61%
  Seleición d'Arxentina Amistosos 7 3 2 2 14 10 +4 52,38%
Eliminatoria 2006 11 7 1 3 18 11 +7 66%
Confederaciones 2005 5 2 2 1 10 10 0 53%
Copa Mundial 2006 5 3 2 0 11 3 +8 73%
Total 28 15 7 6 53 34 +19 61,90%
  Toluca Tornéu Apertura 2007 19 10 5 4 28 19 +9 61,40%
Tornéu Clausura 2008 19 7 8 4 25 21 +4 50,87%
Total 38 17 13 8 53 40 +13 56,14%
  Tigres Tornéu Clausura 2009 10 1 5 4 8 13 -5 26%
Total 10 1 5 4 8 13 -5 26%
  Seleición de Colombia Amistosos 29 17 8 4 54 18 +36 78,33%
Eliminatoria 2014 13 8 2 3 23 9 +14 66%
Copa Mundial 2014 5 4 0 1 12 4 +8 80%
Copa América 2015 4 1 2 1 1 1 0 41,66%
Eliminatoria 2018 17 7 5 5 21 19 +2 50,98%
Copa América 2016 6 3 1 2 7 6 +1 55%
Total 74 41 17 16 126 63 +63 63.06%
Total 241 139 54 48 411 207 +204 65.14%

Palmarés editar

Como entrenador editar

Títulu Club

(*)

See Añu
  Xuegos Panamericanos Seleición Arxentina   Arxentina 1995
Copa Mundial Sub-20 Seleición Arxentina   Qatar 1995
Suramericanu Sub-20 Seleición Arxentina   Chile 1997
Copa Mundial Sub-20 Seleición Arxentina   Malasia 1997
Suramericanu Sub-20 Seleición Arxentina   Arxentina 1999
Copa Mundial Sub-20 Seleición Arxentina   Arxentina 2001

Referencies editar

  1. URL de la referencia: https://www.infobae.com/america/deportes/mundial-rusia-2018/2018/05/24/juan-manuel-santos-condecoro-a-jose-nestor-pekerman-con-la-cruz-de-boyaca/.
  2. «Ficha de gloria | Argentinos Juniors». Consultáu'l 23 de setiembre de 2016.
  3. Arxentina Campeón del mundu Sub-20 en Qatar 95 (Entrenador José Pékerman) (Resume de la FIFA)
  4. Arxentina Campeón del mundu Sub-20 en Malasia 97 (Entrenador José Pékerman) (Resume de la FIFA)
  5. Arxentina Campeón del mundu Sub-20 en 2001 (Entrenador José Pékerman) (Resume de la FIFA)
  6. Tamaral, Silvia (15 d'agostu de 2003). «Carlos Aimar yá entrena al Leganés». Mundo Deportivo páx. 32.
  7. Marcos, José (4 de febreru de 2004). «Pekerman dexa'l Leganés, y al club apúra-y atopar téunicu en tres díes». El País.
  8. Ares, Carlos (17 de setiembre de 2004). «Arxentina escueye a Pekerman». El País.
  9. «Arxentina dio un gran espectáculu ante Uruguái nel debú de Pékerman». Radio Cooperativa (9 d'ochobre de 2004).
  10. Europa Press (1 de xunetu de 2005). «Brasil humilda y véngase d'Arxentina na final». El Mundo.
  11. García, Miguel Ángel (xunu de 2006). «Arxentina llogra la goliada del Mundial contra Serbia y Montenegro». Marca.
  12. Segurola, Santiago (1 de xunetu de 2006). «Alemaña afina nos penaltis». El País.
  13. «Pekerman anuncia la so dimisión». AS (1 de xunetu de 2006).
  14. Vargas, Alan (6 de xunu de 2007). «Presenten a José Pekerman como nuevu direutor téunicu del Toluca».
  15. «Pumas aprovecha falles arbitrales pa ganar 2-0 a Toluca». El Sieglu de Torrexón (payares de 2007).
  16. «Toluca acomete contra arbitraxe». Terra Networks (19 de mayu de 2008).
  17. «José Pékerman da un pasu a la banda y diz adiós al Deportivo Toluca» (mayu de 2008). Archiváu dende l'orixinal, el 28 de febreru de 2009.
  18. «Pékerman yá dirixe a Tigres». El Informador (24 de febreru de 2009).
  19. «Cesa Tigres a Borja y Pekerman». El Universal (25 de mayu de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 17 de setiembre de 2009.
  20. Axencia EFE (6 de xineru de 2012). «Néstor Pekerman, nuevu seleccionador de Colombia». AS.
  21. William Alonso Rodríguez Cordero (2 de marzu de 2015). «Selección Colombia: los tres años de José Pékerman en números». AS.
  22. «meyor direutor-tecnico-de-america_12474081-4 Pekerman, camín de ser escoyíu'l meyor DT d'América». El Tiempo (24 d'avientu de 2012).
  23. «Colombia, segunda de la Eliminatoria, mira con esperanza l'horizonte». Gol Cascoxu (8 de xunu de 2013).
  24. Axencia EFE (8 d'agostu de 2013). «Colombia caltién el tercer puestu'l ranking de la FIFA». La Vanguardia.
  25. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes d3b34734
  26. Matilla, Alfredo (28 de xunu de 2014). «James Rodríguez fai historia». AS.
  27. «mundial-con-la cabeza-13417-nota Colombia despidir del Mundial cola cabeza n'alto en perdiendo 2-1 con Brasil». Gol Cascoxu (4 de xunetu de 2014).
  28. DPA (19 d'agostu de 2014). «Pekerman va siguir al mandu de seleición colombiana de fútbol». Marca.
  29. Suárez, Orfeo (27 de xunu de 2015). «El destín ye xustu con Arxentina». El Mundo.

Enllaces esternos editar