Minions ye una película d'animación.[12] Ye producida por Illumination Entertainment como un spin-off de les películes Despicable Me y Despicable Me 2 basáu nos minions (anque tamién se considera una precuela de les hestories anteriores). Cuenta cola direición de Pierre Coffin y Kyle Balda[13] según coles voces principales de Sandra Bullock[14] y Jon Hamm.[15] Minions ye la segunda cinta animada más taquillera de la historía, solamente siendo superada por Frozen (película de 2013) de Disney Pictures; y por Titanic (película de 1997) y Avatar (película) de 20th Century Fox. Foi estrenada en 2015

Minions
Datos
Títulu orixinal Minions (en)
Xéneru cine de comedia, película infantil (es) Traducir y cine de atracos (es) Traducir
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 2015
2 xunetu 2015 (Alemaña)
9 xunetu 2015 (Hungría)
8 xunetu 2015 (Francia)
10 xunetu 2015 (Estaos Xuníos, Canadá)
Idioma orixinal inglés
Duración 91 min
Llugar de la narración Londres, Nueva York, Orlando y Florida
Color en color
Ficha téunica
Direición Pierre Coffin[4] y Kyle Balda[4]
Producción Chris Meledandri[5]
Productor executivu Chris Renaud
Guión Brian Lynch
Música Heitor Pereira
Edición Claire Dodgson (en) Traducir
Repartu Sandra Bullock[6], Jon Hamm[6], Pierre Coffin[6], Chris Renaud[7], Jennifer Saunders[6], Michael Keaton[6], Allison Janney[6], Steve Coogan[6], Geoffrey Rush[6], Steve Carell[6], Katy Mixon[6], Hiroyuki Sanada[6], Ava Acres[6], Carlos Alazraqui[6], Lori Alan[6], Kyle Balda[6], Bob Bergen[6], Jim Cummings[6], John Cygan[6], Brian T. Delaney (es) Traducir[6], Bill Farmer[6], Keith Ferguson[6], Helen Fraser[6], Jess Harnell[6], Eve Karpf[6], John Kassir[6], Sherry Lynn[6], Lewis MacLeod (es) Traducir[6], Danny Mann[6], Mona Marshall[6], Gary Martin[6], Laraine Newman[6], Andy Nyman[6], Alexander Polinsky[6], Jan Rabson[6], Cole Sand[6], Mindy Sterling[6], Alifaz Strong[6], William Vanderpuye[6], Jim Ward[6] y James Daniel Wilson[6]
Ver llista completa
Compañíes
Productora Illumination (es) Traducir
Distribuidora Universal Studios, UIP-Duna Film[2] y Netflix
Costu 74 000 000 $
Recaldación 336 045 770 $ (Estaos Xuníos)
1 159 398 397 $ (mundial)
Calificaciones
CNC tolos públicos[10]
FSK FSK 0 (es) Traducir
JMK Recomendado para mayores de 6 años (es) Traducir
Medierådet apta pa l'audiencia en xeneral, pero non recomendable pa menores de siete años[11]
MPAA PG (es) Traducir
Minions Minions: The Rise of Gru (es) Traducir
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Argumentu editar

Los minions son pequeñes criatures a les que-yos encanten les frutes, pero les sos favorites son les bananas. Los minions tienen tipos distintos de pelo, güeyos y estatura, polo que cada unu ye en parte distintu. Los minions tienen forma de píldora de color mariellu qu'esistieron dende'l principiu del tiempu, como evolución d'organismos unicelulares que tienen un solu propósitu: sirvir al villanu más despreciable de la hestoria. Sicasí, dempués d'esaniciar por fuercia a tolos sos amos, incluyendo un Dinosauriu, un Home de los covarones, un Faraón, a Drácula y a Napoleón, deciden aisllase del mundu y empezar una nueva vida na Antártida la cual nun principiu da-yos muncha felicidá. Sicasí, nel añu 1968, la falta d'un villanu llevar a la depresión, polo qu'un minion llamáu Kevin escurre un plan p'atopar un nuevu villanu pal so pueblu. El rebelde minion Stuart ufiértase como voluntariu pa xunise a Kevin, ente que'l pequeñu y adorable minion Bob xunir a Kevin, dempués de que'l pensaba que yera demasiáu nuevu.

Dempués d'un llargu viaxe, los minions lleguen a Nueva York 42 años A.G. (Antes de Gru), onde s'enteren de la Villanu-Con, una convención onde los supervillanos de tol mundu axuntar pa buscar secuaces incluyendo per primer vegada a la gran super villana Scarlet Overkill, va celebrar n'Orlando. Iguar pa consiguir un viaxe a Orlando por coincidencia, la familia que los llevó ellí yeren criminales que se dirixíen a la Villanu-Con tamién. Los minions quedaron impresionaos por dalgunos de los villanos, incluyendo un lluchador de sumu y un supervillano acuáticu llamáu Frankie Caro Pez (si mírase en tientes la escena puede vese al Dr. Nefario nuevu y al mozu Gru reparando'l rayu conxelador), sicasí ellos interésense por Scarlet Overkill sobremanera por que la neña de la familia amuesa una revista declarandose fan d'ella. Asina, Scarlet Overkill llega al escenariu de la Villanu-Con, el minion Kevin queda esteláu al vela y ende ye cuando los minions deciden sirvir a Scarlet. dempués d'un monologo y discursu sobre'l so llabor villanezca revela qu'esta en busca de los sos próximos secuaces pa esti fin, Ella decide poner un retu'l cual consiste en quitar un rubín qu'ella tien na so mano, miles de los que tán ende aconceyaos participen y nengún puede faelo por cuenta de les habilidaes d'engarradiella similares a les d'un prauticante de taekwondo, pero por suerte Bob quíta-y el rubín a Overkill ensin dase cuenta que yá nun tien el so osín de peluche y Scarlet diz a tol so públicu que queda desilusionada porque naide pudo faelo pero da cuenta que na so mano tien l'osu de Bob y ve que dichu minion tien el rubín. Ella declara ganadores a los minions ganándose'l derechu de ser los sos nuevos secuaces.

Scarlet lleva a los minions a la so residencia en Londres, onde instrúi a los minions a robar la corona de San Eduardo para ella. Al traviés d'un cuentu antes de dormir, lo qu'asustó tanto a Stuart como a Kevin mientres Bob queda fondamente dormíu, Scarlet amenaza con executalos si fallen na so misión. Cola ayuda de les armes del home de Scarlet, Herb Overkill, los minions se infiltran na Torre de Londres con ésitu, pero la corona yá foi apurrida a la reina Sabela II. Los minions roben la corona dientro del carru de la reina, destruyéndolo nel procesu, ente que son escorríos pola policía. Bob estrellar na mítica espada na piedra, onde Bob retira fácilmente la Espada Excalibur pa defendese, conforme a derechu si daquién llograba retirar la espada seria'l nuevu monarca y al asoceder esto los axentes del orde reverencian a Bob quien ye entós coronáu rei del Reinu Xuníu, mientres la reina Sabela II abdica según lo previsto no llegal. a cierta manera aceptar al rei Bob y les sos esixencies una d'elles camudando los uniformes de los guardias reales de palaciu per unu similar a los sos colores y prindes coles mesmes con un discursu allaba la so nueva xestión.

Scarlet enfrentar a los minions, llamándolos traidores. El rei Bob finalmente abdica'l tronu en favor de Scarlet. Sicasí, Scarlet traiciona a los minions, zarrándolos nel cuartón del palaciu onde van ser torturaos por Herb Overkil. Sicasí, los preseos de tortura medievales nun funcionar nos minions, por cuenta de la so forma y habilidaes inusuales, polo que'l mesmu préstase con ellos usando los preseos destinaos al so tormentu, inclusive tomándose una semeya d'alcordanza. Cuando Herb Overkill va asistir a la coronación de la so muyer, los minions escapen del cuartón al traviés d'una alcantariella. Nel camín, ellos roben una corona aciaga y escriben una nota de sida pa Scarlet.

Na Abadía de Westminster, los minions atayen por fuercia la coronación de Scarlet desenroscando una llámpara d'araña, que cai y entartalla a Scarlet primero que pudiera ser coronada. Scarlet da órdenes a los asistentes de la coronación, d'executar a los minions. Stuart y Bob son prindaos ente que Kevin esconder nun chigre, onde s'atopa cola ex reina Sabela II trabayando ellí. Dempués de saber que Scarlet va executar a Stuart y Bob, Kevin afletar nel llaboratoriu de Herb Overkill, onde desencadena una máquina que la convierte nun xigante y destrúi la residencia Overkill.

Coles mesmes, el restu de los minions de L'Antártida atopen por casualidá dalgunos yetis. Los Minions empiecen a trabayar pal líder de los yetis, pero una vegada más lo executen por accidente. Los yetis restantes escuerren a los minions llenos de roxura. Los minions dempués de munchos problemes escapen del continente pasando por variaos llugares y tomen un avión al Reinu Xuníu.

Kevin rescata a los sos compañeros de la execución. Scarlet atacar con misiles pero nun algamar cada disparu. L'exércitu de minions lleguen a Londres y axunta na cai pa ver a Kevin. Scarlet distrayer pol exércitu de minions y Kevin cutir. La supervillana escapa con Herb Overkill usando'l so vistíu cohete, pero Kevin sostiense sobre'l vistíu cohete de los Overkill, causando una esplosión. Kevin contraer de nuevu al so tamañu de forma segura. polo que l'aventura termina a cierta manera declarando una victoria en parte pa los minions.

Sabela II, una vegada coronada Reina del Reinu Xuníu y, en frente d'un ensame, presenta a Kevin, Stuart y Bob colos sos pagos. A Bob dáse-y una pequeña corona pa Tim (l'osu de peluche), a Stuart dáse-y una guitarra llétrica (pero recibe una esfera de nieve cuando él ruempe la guitarra nel escenariu) y Kevin ye nomáu caballeru pola Reina. Scarlet revelóse de secute. Amuesa tar viva y arrampúña-y la corona de la reina con ayuda de Herb Overkill, pero dambos son deteníos por un mozu criminal (Gru), que dexa conxelaos a los Overkills y toma la corona como trofeo antes de dise. Kevin impresionáu pola aición que fizo Gru llapada al restu de los Minions por que lo sigan. Bob, sabiendo lo muncho que Scarlet quier una corona, déxa-y el so pequeña corona a Scarlet(a pesar de que la mesma quixo liquidar pola "traición" mesma qu'ellos queríen enmendar)lo cual entenrez a la mesma al faela sentir mal de querer "executalos". D'esta miente, los minions ven a Gru como'l so nuevu xefe y empiecen a sirvi-y.

Mientres los creitos, pueden vese a Los Minions y a Gru (de neñu) amosando distintes escenes como los minions persiguien a Gru por una banana, a puntu de da-y un bañu a Kyle (La mascota de Gru) hasta que Stuart por fuercia espertar, xusto cuando ta sacando una semeya con flax y Kyle empieza a atacar a Gru, los minions asonsañando a Gru, otra más onde Stuart, Kevin y Bob abrazar con ciñu mientres los demás xunir a abrazalo como un amistosu ensame amosando a gru feliz d'ello ente otres escenes.

Dempués de los creitos, los minions y tolos personaxes de la película apaecen cantando Revolution hasta apaecer el dinosauriu del principiu asustando a toos menos a Gru, quien saca'l so rayu conxelador, pero l'arma nun funcionar y el nun sabe que faer.

Repartu editar

 
Cosplay d'un minion na Dragon Con de 2014.

Producción y estrenu editar

 
La fachada d'Universal Studios promocionando la película Minions.

El 21 d'agostu de 2012 anuncióse que la película diba ser estrenada'l 19 d'avientu de 2014. Sicasí, el 20 de setiembre de 2013 dicha fecha retrasar hasta'l 10 de xunetu de 2015. Les razones del cambéu fueron satisfaer a Universal Studios cola edición de xunetu de Despicable Me 2, xunto a la oportunidá d'aprovechar al máximu los potenciales ingresos d'un estrenu pel branu. N'Arxentina, el DVD de la película foi'l más vendíu mientres el mes d'agostu de 2016 en Musimundo.[16]

Premios editar

Hollywood Music in Media Awards editar

Añu Categoría Nomáu Resultáu
2015 Meyor banda sonora nuna película animada Heitor Pereira Nomáu

Feches d'estrenu per país editar

País Fecha d'estrenu
  Indonesia Miércoles, 17 de xunu de 2015
  Australia Xueves, 18 de xunu de 2015
  Malasia Xueves, 18 de xunu de 2015
  Singapur Xueves, 18 de xunu de 2015
  Armenia Xueves, 25 de xunu de 2015
  Brasil Xueves, 25 de xunu de 2015
  Chequia Xueves, 25 de xunu de 2015
  Croacia Xueves, 25 de xunu de 2015
  Nueva Zelanda Xueves, 25 de xunu de 2015
  Eslovaquia Xueves, 25 de xunu de 2015
  Uruguái Xueves, 25 de xunu de 2015
  Reinu Xuníu Vienres, 26 de xunu de 2015
  Irlanda Vienres, 26 de xunu de 2015
  Polonia Vienres, 26 de xunu de 2015
  Países Baxos Miércoles, 1 de xunetu de 2015
  Suecia Miércoles, 1 de xunetu de 2015
  Arxentina Xueves, 2 de xunetu de 2015
  Austria Xueves, 2 de xunetu de 2015
  Colombia Xueves, 2 de xunetu de 2015
  Alemaña Xueves, 2 de xunetu de 2015
  Dinamarca Xueves, 2 de xunetu de 2015
  Israel Xueves, 2 de xunetu de 2015
  Estonia Vienres, 3 de xunetu de 2015
  España Vienres, 3 de xunetu de 2015
  Finlandia Vienres, 3 de xunetu de 2015
  Islandia Vienres, 3 de xunetu de 2015
  Lituania Vienres, 3 de xunetu de 2015
  Letonia Vienres, 3 de xunetu de 2015
  Noruega Vienres, 3 de xunetu de 2015
  Bélxica Miércoles, 8 de xunetu de 2015
  Francia Miércoles, 8 de xunetu de 2015
  Islandia Miércoles, 8 de xunetu de 2015
  Xamaica Miércoles, 8 de xunetu de 2015
  Filipines Miércoles, 8 de xunetu de 2015
  Trinidá y Tobagu Miércoles, 8 de xunetu de 2015
  Azerbaixán Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Bosnia y Herzegovina Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Chile Xueves, 9 de xunetu de 2015
  República Dominicana Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Ḥong Kong Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Hungría Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Xordania Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Kazakstán Xueves, 9 de xunetu de 2015
  El Líbanu Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Macedonia del Norte Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Méxicu Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Panamá Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Serbia Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Rusia Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Tailandia Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Ucraína Xueves, 9 de xunetu de 2015
  Bulgaria Vienres, 10 de xunetu de 2015
  Canadá Vienres, 10 de xunetu de 2015
Cuba  Cuba Vienres, 10 de xunetu de 2015
  India Vienres, 10 de xunetu de 2015
  Paquistán Vienres, 10 de xunetu de 2015
  Puertu Ricu Vienres, 10 de xunetu de 2015
  Rumanía Vienres, 10 de xunetu de 2015
  Taiwán Vienres, 10 de xunetu de 2015
  Estaos Xuníos d'América Vienres, 10 de xunetu de 2015
  Vietnam Vienres, 10 de xunetu de 2015
  Camboya Martes, 14 de xunetu de 2015
  Kuwait Vienres, 17 de xunetu de 2015
  Mongolia Vienres, 17 de xunetu de 2015
  Paquistán Sábadu, 18 de xunetu de 2015
  Perú Xueves, 23 de xunetu de 2015
  Portugal Xueves, 23 de xunetu de 2015
  Albania Xueves, 30 de xunetu de 2015
  Corea del Sur Xueves, 30 de xunetu de 2015
  Xapón Vienres, 31 de xunetu de 2015
  Italia Xueves, 27 d'agostu de 2015
  Turquía Vienres, 4 de setiembre de 2015
  China Domingo, 13 de setiembre de 2015
  Grecia Xueves, 24 de setiembre de 2015

Referencies editar

  1. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 17 agostu 2016.
  2. 2,0 2,1 URL de la referencia: http://nmhh.hu/dokumentum/169802/premierfilmek_forgalmi_adatai_2015.xlsx.
  3. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 16 xunetu 2022.
  4. 4,0 4,1 URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt2293640/. Data de consulta: 19 abril 2016.
  5. 5,0 5,1 URL de la referencia: http://www.bcdb.com/bcdb/cartoon.cgi?film=143825. Data de consulta: 19 abril 2016.
  6. 6,00 6,01 6,02 6,03 6,04 6,05 6,06 6,07 6,08 6,09 6,10 6,11 6,12 6,13 6,14 6,15 6,16 6,17 6,18 6,19 6,20 6,21 6,22 6,23 6,24 6,25 6,26 6,27 6,28 6,29 6,30 6,31 6,32 6,33 6,34 6,35 6,36 6,37 6,38 6,39 «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 27 xineru 2016.
  7. URL de la referencia: http://www.metacritic.com/movie/minions. Data de consulta: 19 abril 2016.
  8. «Box Office Mueyo» (inglés). Consultáu'l 16 xunetu 2022.
  9. URL de la referencia: http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=minions.htm.
  10. URL de la referencia: https://www.cnc.fr/professionnels/visas-et-classification/142660.
  11. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.
  12. DeadLine. «“Despicable Me' Minions Spinoff Dated 2014» (inglés). Consultáu'l 5 d'agostu de 2013.
  13. StarMedia. «Detalles sobre la película de los Minions, pal 2014» (castellanu). Consultáu'l 5 d'agostu de 2013.
  14. DeadLine. «Sandra Bullock To Voice Super-Villain In ‘Minions' Spinoff» (inglés). Consultáu'l 5 d'agostu de 2013.
  15. DeadLine. «At Illumination, Jon Hamm Lends Voice To ‘Minions' Movie» (inglés). Consultáu'l 5 d'agostu de 2013.
  16. «Ranking: Los más vendíos — Agostu 2016». Prensario Música&Video (Editorial Prensario SRL) (516):  páxs. 45, 48. Agostu de 2016. http://www.prensariomusica.com/Multimedios/pdfs/23304.pdf. Consultáu'l 3 de marzu de 2017. 

Enllaces esternos editar