Unión Internacional Demócrata

La Unión Internacional Demócrata (n'inglés: International Democrat Union, IDU) ye una agrupación de partíos políticos anticomunista, principalmente conservadores y en dellos casos demócrata cristianos y lliberales, fundada en 1983, que la so sede atópase en Londres, Reinu Xuníu. La Unión Internacional Demócrata apurre un foru nel que los partíos con creencies asemeyaes pueden axuntase, con posibilidá d'actuar cooperativamente, establecer contactos, y presentar una voz unificada pa promover les sos idees al traviés del globu. El grupu foi fundáu por dellos xefes d'estáu y de gobiernu prominentes, como la Primer Ministra del Reinu Xuníu, Margaret Thatcher; el Presidente de los Estaos Xuníos, George H. W. Bush; el Canciller d'Alemaña, Helmut Kohl y el Presidente de la República Francesa, Jacques Chirac.

Unión Internacional Demócrata
internacional
Llocalización
Sede Munich
Historia
Fundación24 xunu 1983
Organigrama
Presidente Stephen Harper
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Siendo un total de 46 los miembros asociaos, ye presidíu pol exprimer ministru d'Australia, John Howard.

La Unión Internacional Demócrata ta amás acomuñada con delles organizaciones rexonales: —la Unión demócrata d'África, la Unión demócrata de les Amériques, la Unión Demócrata d'Asia-Pacíficu, la Unión Caribe Demócrata y la Xunión Europea Demócrata—, según la Unión Nueva Internacional Demócrata y la Xunión Internacional de Muyeres Demócrates.

Partíos miembros editar

Los sos miembros son:

El Partíu Integración Nacional de Costa Rica, el Partíu Panameñista de Panamá y el Partíu Aición Nacional de Méxicu nun son miembros de la Unión Internacional Demócrata pero si de la so seición rexonal, la Unión de Partíos Llatinoamericanos.

Partíos acomuñaos editar

Partíos observadores editar

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Unión Internacional Demócrata. «Chile» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 21 de febreru de 2014. Consultáu'l 5 de mayu de 2013.

Enllaces esternos editar